معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان: برای جذب بیشتر مهارت‌آموزان آمادگی داریم

تهران (پانا) - معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان معتقد است چنانچه مجوز جذب نیرو به آموزش و پرورش داده شود آمادگی برای آموزش مهارت آموزان وجود دارد.

کد مطلب: ۷۰۳۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
نعمت الله موسوی‌پور در گفت‌وگو با پانا درباره وضع تامین نیروی انسانی و برنامه های این دانشگاه برای آن اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان آمادگی کامل داشته تا دوره‌های مهارت‌آموزی برای تامین نیروی انسانی در کنار دوره های چهار ساله برگزار کند.
وی ادامه داد: برگزاری دوره های مهارت آموزی از سوی دانشگاه فرهنگیان اجرایی خواهد شد و بر این اساس در سال ۹۷ آمادگي براي برگزاري دوره‌های مهارت‌آموزی برای ظرفيت ۱۵هزار نفر وجود دارد اما مساله مهم کسب موافقت برای دوره‌هاي استخدامی است كه این امر مربوط به موافقت سازمان امور استخدامی خواهد بود.
معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان با بيان اينكه آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان پذیرش نیروهای انسانی را در دستور کار دارد، تصریح کرد: در جذب نیروی انسانی صرفا آموزش و پرورش تصمیم گیرنده نیست و سازمان امور استخدامی در این موضوع دخیل است. .
موسی پور با اشاره به اینکه آموزش و پرورش براساس نیاز به جذب نیروی انسانی می‌پردازد، یادآور شد: بخشی از این نیازها می‌تواند از طریق دانشگاه فرهنگیان و بخشی از طریق سایر دانشگاه‌های معتبر کشور جذب شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار