پانا گزارش میدهد/

ملتی که شهادت دارد عزت هم دارد

وزیر اطلاعات با بیان اینکه ملتی که شهادت دارد عزت هم دارد،گفت: ملتی که از مرگ بترسد؛ دشمن، آنان را به ذلت می کشاند و در تاریخ، دیکتاتورها همواره مردم را از مرگ می ترساندند.

کد مطلب: ۷۰۳۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، وزیر اطلاعات عصر امروز در یادواره شهدای روحانی و طلبه شهرستان نهاوند ضمن ابراز خوشنودی از حضور در این مراسم معنوی گفت: برای من یک آرزو بود که در شهر نهاوند، شهر جوانان آگاه، روشن و انقلابی، شهر شهید قدوسی و حیدری، شهر گروه انقلابی ابوذر حضور پیدا کنم که امروز این آرزو برآورده شد .

حجت الاسلام سید محمود علوی ضمن اشاره به مقام والای شهیدان گفت: هر قدر برای شهدا مایه بگذاریم کم گذاشته ایم و تا ادای حقشان فاصله زیادی داریم.

وی با بیان اینکه مسلمان زندگی با عزت و یا مرگ با شرافت را انتخاب می کند و هیچگاه حاضر به پذیرفتن زندگی با ذلت نیست، افزود: امام خمینی(ره) فرهنگ شهادت و روح کربلا را در ایران زنده کرد .

سید محمود علوی با اشاره به اینکه سلاح برنده شهادت طلبی ملت ایران قدرت حرکت را از امریکا گرفته است گفت: ملت همیشه قهرمان ایران، همیشه ثابت کرده است که هیچگاه زندگی با ذلت در کنار ستمگران را نمی پذیرد.

وی افزود: بعد از انقلاب دشمن آمد با کشتن، اراده ملت را متزلزل کند اما امام فرمود: بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود. اگر می بینید انقلاب علی رغم توطئه ها به چهلمین سالروز پیروزی با عزت رسیده، به خاطر فرهنگ شهادت است و تا زمانی که این فرهنگ باشد، دشمن هیچ کاری نمی تواند بکند. فرهنگ شهادت بزرگترین مانع دشمنان اسلام برای آسیب زدن به دین خدا است.

وزیر اطلاعات خاطر نشان کرد :مردم نهاوند نشان داده اند که هرگاه و هر کجا نسیم ناملایمی وزید، با حضورشان آن را متوقف کردند و نشان دادند که بهار انقلاب در نهاوند خزان پذیر نیست و در پایان درود میفرستیم به روح پاک شهیدان قدوسی ،حیدری ، ۱۵طلبه روحانی و تمامی شهدای شهرستان نهاوند و یاد و خاطره این عزیزان را گرامی میداریم.

ساره گرجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار