نقد و بررسی سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در ساعت 25

تهران(پانا) - پنجشنبه ۲۸ دی ماه برنامه موسیقی ساعت ۲۵ با موضوع بررسی جشنواره موسیقی فجر میزبان مهیار علیزاده موزیسین و آهنگساز و امیربهاری روزنامه نگار و منتقد موسیقی می شود.

کد مطلب: ۷۰۳۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد

در برنامه این هفته ساعت ۲۵ امیر بهاری روزنامه نگار و منتقد موسیقی و مهیار علیزاده موزیسین و آهنگساز مهمان برنامه هستند تا به بحث و بررسی جشنواره موسیقی فجر و سی و سومین دوره برگزاری آن بپردازند.

این برنامه طبق روال هر هفته پنجشنبه شب ساعت ۰۰:۳۰ بامداد جمعه به صورت زنده به روی آنتن شبکه ۵ سیما می رود و در برنامه این هفته خود از آنجایی که در روزهای برگزاری سی و سومین جشنواره موسیقی فجر هستیم به بررسی این رویداد هنری و موسیقایی می پردازد. مهیار علیزاده موزیسین و آهنگساز و خواننده و امیر بهاری روزنامه نگار و منتقد موسیقی مهمان این هفته برنامه ساعت ۲۵ هستند و به گپ و گفت با امیرحسین مدرس می نشینند.

علیزاده شب بعد از این برنامه یعنی جمعه شب ۲۹ دی ماه کنسرت «تکرار بی منظم بی تو» را در قالب جشنواره به روی صحنه می برد.
در برنامه این هفته شاهد نقد آلبوم موسیقی «حرف بزن» میلاد درخشانی خواهیم بود، این بخش نقد آلبوم های موسیقی از این هفته بخش ثابت برنامه خواهد بود که هر هفته به یک اثر و یک هنرمند موسیقی اختصاص می یابد.

در آیتم زیروبم نیز شاهد گفت و گوی ویژه با مهدی ایوبی ترانه سرا نیز هستیم که در مورد فضای امروز موسیقی و بحث شعر و ترانه و همکاری با خوانندگان مختلف مفصل صحبت کرده است.

عوامل و دست اندرکاران برنامه ساعت ۲۵؛ محمود محمودی تهیه کننده، زهرا صفایی نویسنده و سردبیر، امیرحسین مدرس مجری کارشناس، مسعود صنم مدیر تولید، امیرحسین کاکایی گزارشکر، حبیب عباسی تصویربردار، ایرج بهرام دستیار تصویربردار و ... هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار