مدیر آموزش‌وپرورش دامغان:

۳۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان بی‌بضاعت دامغان کمک شد

مدیر آموزش‌وپرورش دامغان گفت: با کمک خیران و انجمن‌های اولیا و مربیان در این شهرستان ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کمک مالی به دانش آموزان بی‌بضاعت پرداخت شد.

کد مطلب: ۷۰۳۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از دامغان، حسن کاتبی، در ششمین گردهمایی شورای انجمن اولیا و مربیان استان سمنان که به میزبانی آموزش‌وپرورش دامغان برگزار شد، ضمن اشاره به کمک ۳۰ میلیون تومانی به دانش آموزان بی‌بضاعت دامغانی، تأکید کرد: علاوه بر این میزان کمک نقدی و غیر نقدی، کمک‌هایی نیز به اجرای پروژه‌های عمرانی و بازسازی تعدادی از مدارس شهرستان پرداخت‌شده است.

وی افزود: انجمن اولیاء و مربیان دامغان در سال جاری توانسته‌اند با جمع‌آوری کمک‌های مالی مناسب نسبت به برگزاری کلاس‌های فوق‌برنامه، برگزاری همایش‌ها، کمک پزشکی و درمانی به دانش آموزان بی‌بضاعت و در برخی موارد خانواده‌های دانش آموزان و ... را صورت دهند.

مدیر آموزش‌وپرورش دامغان با اشاره به جایگاه اولیاء و مربیان در مدیریت مدارس، تأکید کرد: زیربنای تحول بزرگ روحی، فکری و علمی نسل جوان کشور آموزش‌وپرورش است و لذا برای بالا بردن سطح بهره‌وری دانش آموزان باید به خانواده‌ها نگاه ویژه داشته باشیم که در این راه انجمن اولیا مربیان یکی از بهترین راه‌های رسیدن به اهداف است.

کاتبی بابیان اینکه خانواده نقش بزرگی در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی دارد که در حفظ و اقتدار ملی مؤثر محسوب می‌شود، تأکید کرد: محور اصلی انجمن اولیاء و مربیان خانواده‌ها هستند و انجمن باید ارتباط و هماهنگی خود را با خانواده روزبه‌روز تقویت کند تا این اثربخشی در سطح جامعه پررنگ و نمایان شود.

وی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته شورای آموزش‌وپرورش، ابراز داشت: این شوراها یک ظرفیت برای رشد و توسعه آموزش‌وپرورش به‌حساب می‌آیند که البته دارای یک رسالت اجتماعی نیز هستند و آن تلاش برای تقویت ظرفیت‌های انسانی قلمداد می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار