قائم مقام سازمان دانش آموزی: هدف سازمان دانش‌آموزی تربیت مصلح اجتماعی است

تهران (پانا) - قائم مقام سازمان دانش‌آموزی هدف این سازمان را تربیت مصلح اجتماعی از جامعه دانش‌آموزی عنوان کرد.

کد مطلب: ۷۰۳۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
محمود علیگو امروز در نشست معاون پرورشی با کارکنان حوزه ستادی و سازمان دانش آموزی اظهار کرد: سازمان دانش آموزی با هدف تربیت مصلح اجتماعی تلاش می‌کند از بدنه دانش آموزی کشور جذب حداکثری داشته باشد.
وی ادامه داد: این سازمان تلاش دارد با ۳ رویکرد «عقلگرای ایمان محور»، «شادابی اخلاق محور» و «فعالیت اجتماعی مهارت محور» دانش ‌‌‌آموزانی پایبند به نظام و انقلاب تربیت کند.
وی درباره اعضای فعلی تشکل های دانش آموزان گفت: امسال ۱۱۸۰ نفر در سامانه ساز مان عضو شدند که ۳۹ هزار مربی هدایت این دانش آموزان را بر عهده دارند. این جذب ۱۰۰ درصدی نسبت به رقم ‌پیش بینی قبلی مرهون برگزاری اردوی ملی ۱۵ هزار نفره ای است که به جذب چشمگیر دانش آموزان منتهی شد.
علیگو ادامه داد: سازمان دانش آموزی نه فقط برای دانش آموزان بلکه با دانش آموزان و با شعار دانش آموز یاوری، دانش آموز باوری و دانش آموز محوری ادامه فعالیت می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: مجلس دانش آموزی هم در حکم یک نهاد مشاوره ای از سطح مدرسه تا وزیر آموزش و پرورش در بدنه سازمان دانش آموزی فعال است.
علیگو با اشاره به درآمدزایی در سازمان دانش آموزی گفت: سازمان دانش آموزی در بحث درآمدزایی همیشه فعال بوده و امیدواریم در زمان معاونت آقای کاظمی شکل بهتری به خود بگیرد.
در ادامه برنامه بهزاد خسروزاده مدیر آموزشی سازمان دانش آموزی شعار «نوجوان کوش» را با دست زدن تشکیلاتی اجرا و با حاضران تمرین کرد.
در پایان گازرانی به قرائت دیدگاه ها و نیازهای این سازمان پرداخت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار