پیگیری مکاتبات بدون نیاز به مراجعه حضوری

کرج (پانا) - ​امکان پیگیری مکاتبات بدون نیاز به مراجعه حضوری به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان و از طریق سامانه الکترونیکی به منظور تسهیل در فرآیند انجام امور و در راستای تکریم ارباب رجوع انجام شد.

کد مطلب: ۷۰۳۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد

​امکان پیگیری مکاتبات بدون نیاز به مراجعه حضوری به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان و از طریق سامانه الکترونیکی به منظور تسهیل در فرآیند انجام امور و در راستای تکریم ارباب رجوع انجام شد .
مهرداد جهانی مدیر کل این اداره کل با اعلام این خبر افزود: با توجه به ضرورت تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از مراجعه حضوری افراد به اداره کل، سامانه تخصیص کد رهگیری به مکاتبات توسط اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راه اندازی شد .
وی افزود با استفاده ز این امکان به افراد پس از ثبت نامه در دبیرخانه اداره کل یک کد جهت پیگیری مکاتبات تخصیص داده می شود و افراد می توانند بدون مراجعه حضوری به این اداره کل و از طریق اینترنت نسبت به رهگیری نامه خود اقدام و از آخرین وضعیت در خواست خود مطلع شوند .
جهانی افزود: علاوه بر اقدام فوق که برای مراجعان برون سازمانی اداره کل انجام شد، در راستای تحقق دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه و ارائه خدمات بهتر به همکاران بخشی از خدمات مورد نیاز آنها نیز به صورت الکترونیکی انجام می شود .
وی افزود: ارائه فیش حقوقی الکترونیکی و همچنین میز خدمت رایانه ای از جمله مواردی است که در این راستا انجام شده است و افراد بدون نیاز به مراجعه حضوری و یا ارائه درخواست های کتبی خدمات مورد نیاز را بر بستر شبکه های داخلی اداره کل دریافت می نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار