مدیر کل آموزش و پرورش کردستان

میز خدمت برای تسهیل در امر پاسخ گوئی در آموزش‌وپرورش کردستان مستقر شد

سنندج (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش کردستان از استقرار و تداوم فعالیت میز خدمت در اداره کل و آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۳۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت : در اجرای دستور معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور و تاکیدات استاندار، به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه، ارائه خدمات به موقع و موثر به مردم و تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین میز خدمت در آموزش و پرورش کردستان فعال شده است .

وی افزود : در همین راستا میز خدمت اداره کل در استان فعال و جلال برومند به عنوان مشاور مدیر کل در امور مراجعین و مسئول میز خدمت آماده پاسخ گویی به ارباب رجوع و پیگیری درخواست های مراجعین است.

قربانی هم چنین از استقرار و فعالیت میز خدمت در مدیریت و ادارات آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: در سطح شهرستانها و مناطق تابعه نیز میز خدمت ادارات آماده پاسخ گویی به مراجعین است.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت : بر اساس اعلام معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور مقرر است در سال آینده در راستای دولت الکترونیک علاوه بر میز خدمت فیزیکی ، میز خدمت الکترونیکی در دستگاه ها و سازمانها ایجاد و خدمات به صورت الکترونیکی و غیر حضوری ارائه شود .

گفتنی است میز خدمت آموزش و پرورش کردستان در طبقه هم کف اداره کل آماده پاسخ گویی به مراجعین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار