مدیر آموزش و پرورش سمیرم خبر داد:

جلسه با رئيس سازمان نوسازي تجهيز و تكميل مدارس كشور

جلسه مدیر کل اداره نوسازی استان اصفهان، نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی و مدیر آموزش و پرورش سمیرم با رئيس سازمان نوسازي تجهيز و تكميل مدارس كشور برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۳۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا از سمیرم در این جلسه که با حضور سليمي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي به همراه سجاد مدير كل اداره نوسازي مدارس استان اصفهان ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سميرم ، معاون توسعه وپشتيباني و مسول نمايندگي آموزش و پرورش پادنا با رخشاني مهر رئيس سازمان نوسازي تجهيز و تكميل مدارس كشورتشکیل گردید، پیرامون برطرف شدن مشكل گرمايش مدارس شهرستان، درخواست مساعدت در خصوص تجهيز وسايل و امكانات آموزشي جهت مدارس ،پيگيري تعمير و ساخت مدارس فرسوده و تخريبي و پيگيري جهت دعوت از خيرين مدرسه ساز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مدیر آموزش و پرورش سمیرم با اشاره به این که کهن دیار ایران،سرزمین حک شده بر اولین صفحات تاریخ بشر و پیشگام در حرکت های اصلاحی و انقلابی که با اهدا شهید و حماسه سازی در جریان های اصیل انقلاب نقش حیاتی و اساسی داشته است بیان داشت: فرایند آموزش و پرورش در 168 مدرسه با سخت کوشی و صبوری همکاران گرانقدر فرهنگی به خوبی انجام می شود و در این چند ساله گذشته خشک سالی،رانش زمین و زلزله خیز بودن منطقه آسیب های جدی را به مدارس که فرسوده و مستعمل بوده اند رسانده است.

محمد نادری افزود:ازبین مدارس سمیرم، 34 واحد مدارس تخریبی،72 واحد مدارس قابل بهسازی،5واحد استیجاری،19 واحد مدارس حیاط مطلقا خاکی ،16 واحد مدارس بدون حیاط،43 واحد برقی تابشی 8 واحد گاز سوز و 14 واحد مدارس نفت سوز می باشند.

نادری در پایان از حمایت های نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ،اداره کل استان و پی گیری های سجاد و نگاه خاص به منطقه قدردانی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار