استاندار ایلام:‌فرصت نقد شدن ۳۲ میلیارد تومان اوراق خزانه با سهل‌انگاری از دست رفت

ایلام (پانا) - استاندار ایلام با انتقاد از سهل‌انگاری برخی مدیران استان، از دست رفتن فرصت نقد شدن ۳۲ میلیارد تومان اوراق خزانه برای پرداخت طلب پیمانکاران خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۳۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد

قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه شورای برنامه ریزی استان ایلام اظهار کرد: ۳۲ میلیارد تومان اوراق سررسید شده در استان وجود داشت که باید با تلاش دستگاه ها آنرا جذب می کردیم ولی با پیگیری نکردن و سهل انگاری برخی مدیران این اوراق به خزانه برگشت خورد و امکان جذب آن در شرایط کنونی برای پرداخت طلب پیمانکاران وجود ندارد.

وی، افزود: با وجود تاکیدات صورت گرفته به مدیران دوایر مختلف برای پیگیری جذب اعتبارات با وجود تخصیص صورت گرفته از سوی دولت ولی برخی مدیران در این زمینه اهمال کردند و اگر تا هفته آینده نسبت به پرداخت مطالبات خود اقدام نکنند، باید استعفا دهند.

استاندار ایلام، تاکید کرد: این موضوع باعث نارضایتی بخشی از مردم و بویژه پیمانکاران شده و باعث می شود روند اجرای پروژه ها با اخلال روبرو شود.

سلیمانی دشتکی، گفت: ۳۵ میلیارد تومان اوراق اسناد خزانه اسلامی امسال برای پرداخت طلب پیمانکاران به استان ایلام اختصاص یافت که از این مقدار فقط تنها کمتر از ۳ میلیارد تومان جذب و مابقی برگشت خورد که نمی توان آنرا دوباره جذب کرد چراکه نیازمند مجوز مجلس است.

وی از مدیران اجرایی خواست تلاش خود را برای جذب مرحله دوم اوراق خزانه اسلامی افزایش دهند تا دوباره این موضوع تکرار نشود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود رعایت اصل شایسته سالاری را مهم ترین رویه در انتخاب مدیران برشمرد و خاطرنشان کرد: صرف عضو ستاد روحانی بودن دلیل خوبی برای انتخاب مدیر نیست و کارآمدی و توانمندی مهم ترین ویژگی در این زمینه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار