نماینده بویراحمد و دنا در مجلس مطرح کرد:

انجام ۱۵ میلیارد تومان عملیات عمرانی و اجرایی در دهستان زیلایی بویراحمد

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس 'گفت: با پیگیری صورت گرفته دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری مصوباتی به صورت مشترک با استان تصویب شد که لازم است این مسائل مورد بررسی قرار گیرد و مصوبات این دهستان توسط مسؤولان اجرایی شود.

کد مطلب: ۷۰۳۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، غلام‌محمد زارعی گفت: در سال جاری ۱۵ میلیارد تومان عملیات عمرانی و اجرایی در دهستان زیلایی در حال انجام است.

وی در خصوص سفر اعضای شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد به دهستان محروم زیلایی بویراحمد گفت: زیلایی یکی از نقاط محروم استان بوده که در سال‌های گذشته برای رفع محرومیت مورد توجه ویژه‌ قرار گرفته است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سال جاری قریب به ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های مختلف برای دهستان زیلایی کار اجرایی و عمرانی در حال انجام است اما نیاز به نگاه عمیق‌تر برای برون‌رفت زیلایی از محرومیت وجود دارد.

وی عنوان کرد: با پیگیری صورت گرفته دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری مصوباتی به صورت مشترک با استان تصویب شد که لازم است این مسائل مورد بررسی قرار گیرد و مصوبات این دهستان توسط مسؤولان اجرایی شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در این نشست مقرر شد دستگاه‌ها ظرف ۱۵ روز آینده پیشنهادات مشخص برای اجرایی شدن مصوبات دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری ارائه دهند تا ما در یک زمان مشخص بتوانیم مسائل زیلایی را حل کنیم و غبار محرومیت را از چهره این حوزه پاک کنیم.

زارعی تصریح کرد: همچنین زمینه اجرای ۱۵ کیلومتر عملیات زیرسازی و آسفالت راه‌های فرعی دهستان زیلایی با اعتبارات ملی آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: در حوزه‌ ورزشی ۹۰۰ میلیون اعتبار برای مجتمع ورزشی بردپهن و ۴۰۰ میلیون برای مجتمع ورزشی موشمی زیلایی در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار