خدمات پزشکی به فرهنگیان در حوزه جنوبی استان ایلام توسعه می یابد

ایلم (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده آموزش و پرورش از توسعه خدمات پزشکی به جامعه فرهنگیان در شهرستان های جنوبی استان ایلام خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۳۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد

مجتبی زینی وند در آیین گشایش کلینیک فرهنگیان شهرستان دره شهر، اظهار کرد: فرهنگیان و خانواده های آنان با توجه به جمعیت بالایی که در کشور و استان ایلام دارند، نیازهای متعددی نیز داشته که باید برای رفع مشکلات آنان برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد.

وی، افزود: این وضعیت در برخی مناطق و استان های کشور بیشتر مشاهده می شود که در استان ایلام در شهرستان های جنوبی نمود بییشتری دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش، گفت: نبود مراکز درمانی ویژه فرهنگیان در مناطق جنوبی استان ایلام از مشکلات این عزیزان بود که با راه اندازی کلینیک درمانی شهر دره شهر امیدواریم بخشی از این مشکل برطرف شود و مردم و فرهنگیان نیاز نباشد برای تاییدیه مدارک پزشکی خود به مرکز استان مراجعه کنند.

زینی وند، تصریح کرد: این وزارتخانه یک میلیارد ریال برای تجهیز و راه اندازی این مرکز درمانی هزینه کرده تا بتواند بخشی از دین خود را به جامعه فرهنگیان استان ایلام ادا کند.

وی، افزود: جامعه هدف وزارت آموزش و پرورش بسیار زیاد هستند که نیازها و مطالبات خاص خود را دارند ولی این وزارتخانه همواره برای تامین آنها با کمبودهایی روبروست و امیدواریم دولت در بودجه سال آینده توجه بیشتری به مشکلات آنان داشته باشد.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده آموزش و پرورش در سفری به شهرستان دره شهر کلینیک درمانی ویژه فرهنگیان این شهرستان را افتتاح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار