ارسال ۱۰۰۳ اثر به سوگواره ملی عکس «شین»

مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام از ارسال ۱۰۰۳ اثر به دبیرخانه سوگواره ملی عکس اربعین با عنوان «شین» در مرکز این استان خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۳۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش ‌خبرنگار پانا از استان ایلام، سرهنگ حجت‌الله منصور بیگی، مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام، بابیان این مطلب، اظهار کرد: این تعداد عکس در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی به سوگواره شین در استان ایلام ارسال‌شده است.

وی، بابیان اینکه 211 عکاس از 26 استان کشور با ارسال اثر در جشنواره شین مشارکت داشته‌اند، یادآور شد: در مراسم اختتامیه این سوگواره که در سوم بهمن‌ماه در محل سالن حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود از برگزیدگان این سوگواره تجلیل می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام، بابیان اینکه آخرین‌مهلت ارسال آثار 20 آذر سال جاری بوده است، یادآور شد: در هر رشته حرفه‌ای و موبایلی از سه نفر از برگزیدگان که حائز مقام‌های اول تا سوم شده‌اند تقدیر و دو نفر نیز شایسته تقدیر خواهند بود.

وی، بابیان اینکه موضوعات این سوگواره جلوه‌های ماندگار از حرکت مردم ایران و هر موضوعی که معرف هویت والای مراسم اربعین حسینی و تأثیرات آن باشد است، افزود: این سوگواره به همت بسیج هنرمندان و با همکاری سپاه ناحیه ایلام، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام، دانشگاه ایلام، انجمن سینمای جوان دفتر ایلام و شهرداری ایلام به مناسبت ایام اربعین حسینی به میزبانی مرکز استان برگزارشده است.

منصور بیگی، نمایش عظمت حضور زائران اربعین حسینی، ترویج فرهنگ حسینی، کودکان در اربعین، خدمات‌رسانی به زائرین، موکب‌ها و دسته‌های عزاداری، نمایش زوایای پیدا و پنهان زائرین در خلال حرکت بزرگ راهپیمایی اربعین، اربعین و فرهنگ عاشورائی، آماده‌سازی مسیرها برای راهپیمایان اربعین، اسکان زوار، پذیرایی از زوار، موکب‌های مسیر راهپیمایی، شور و اشتیاق مردم بومی از زوار و صحنه‌های شورانگیز، دلدادگی و ابراز ارادت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین را از اهداف این سوگواره عنوان کرد.

گفتنی است، بر اساس اعلام هیئت‌داوران نتیجه داوری به‌زودی اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار