نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: از هواداران تراکتورسازی هستم

تبریز (پانا)- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی خود را از هواداران تراكتورسازى می‌داند و گفت: اگر فضاى ورزشگاه سالم و اخلاقى و به‌دوراز شعارهاى نامناسب باشد قطعاً در ورزشگاه حاضر می‌شوم و مسابقات تراكتورسازى را می‌بینم.

کد مطلب: ۷۰۲۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام و المسلملین محمد علی آل هاشم درنشست صمیمی با جمعى از اعضاى باشگاه تراكتورسازى با اشاره به اهميت ورزش در تعاليم اسلامى همچنين توجه ويژه مقام معظم رهبرى نسبت به اين موضوع اظهار داشت: لازم است هواداران پرشور تراكتورسازى همانطور كه نسبت به تيم محبوب شهر خودشان علاقه و تعصب دارند با حفظ حرمت و احترام متقابل از شعارهاى مناسبى در ورزشگاه ها استفاده كنند تا فضاى فرهنگى خوبى ايجاد شود و فرهنگ اصيل آذربايجان را نشان دهند.
وی ادامه داد: خود من را نيز از هواداران تراكتورسازى بدانيد و در همينجا مى گويم اگر فضاى ورزشگاه سالم و اخلاقى و به دور از شعارهاى نامناسب باشد قطعا در ورزشگاه حاضر مى شوم و مسابقات تراكتورسازى را در كنار شما مى بينم.

آل هاشم افزود: در روزهاى پيروزى و موفقيت مغرور نشويد و در روز شكست صبور باشيد. همچنين از توهين پرهيز كنيد كه مناسب فرهنگ دينى ما نيست. حتى اگر به شما توهين كردند در پاسخشان فحاشى و توهين نكنيد.نبايد در ميدان ورزش دشمنى و كينه ايجاد شود كه قطعا اتفاق بسيار بدى است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار