آتش سوزی در پارکینگ ساختمان مسکونی درتهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه آتش سوزی در پارکینگ ساختمان مسکونی درخیابان خواجه نصیر طوسی خبر داد و گفت: این حادثه منجر به مصدومیت یک خانم 36 ساله و نجات 40 نفر از ساکنان این ساختمان شد.

کد مطلب: ۷۰۲۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران،ساعت 5:28 دقیقه امروز حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان خواجه نصیر طوسی خیابان طاهریان به سامانه 125 اعلام و با توجه به حساسیت حادثه ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در طبقه منفی یک (پارکینگ) ساختمان 5 طبقه 39 واحدی یک دستگاه خودرو سواری ال 90 دچار آتش سوزی شده بود که آتش در حال سرایت به سایر خودرهای پارک شده بود.
ملکی با بیان اینکه دود غلیظی این ساختمان مسکونی را فرا گرفته و تعدادی از ساکنان در وضعیت نا ایمن گرفتاربودند ادامه داد: گروهی از آتش نشانان وارد عملیات مهار و گروهی دیگر از آتش نشانان با استفاده از دستگاههای تنفسی اقدام به عملیات نجات افراد کردند.
وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان 40 نفر از ساکنان این ساختمان را بدون آسیب دیدگی از محل حادثه خارج کردند و همچنین یک خانم 36 ساله که دچار دود گرفتگی شده بود تحویل عوامل اورژانس شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: آتش بدون سرایت به خودروهای دیگر توسط آتش نشانان مهارو علت این آتش سوزی در دست بررسی کارشناسان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار