فرماندار شهرستان مانه و سملقان:

افتتاح پروژه های اقتصادی، عمرانی و فرهنگی شهرستان مانه و سملقان در دهه مبارکه فجر.

عوض زاده فرماندار شهرستان مانه و سملقان در باره برنامه های دهه فجر گفت : کتابخانه عمومی شهرستان، پارک رضوان، استخر دانش آموزی از جمله 3 پروژه ای هستند که در این ایام افتتاح می شوند..

کد مطلب: ۷۰۲۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد


فرماندار شهرستان مانه و سملقان در باره برنامه های دهه فجر گفت : کتابخانه عمومی شهرستان، پارک رضوان، استخر دانش آموزی از جمله 3 پروژه ای هستند که در این ایام افتتاح می شوند .
غلامرضا عوض زاده افزود : شهرستان مانه و سملقان با کمبود ۴۰ درصدی بارندگی ها مواجه شده است و تمامی مشکلات در بخش آبفای روستایی شهرستان رصد شود تا با چالش کم آبی در ایام تابستان روبرو نشویم.
وی در ادامه افزود: از تخصیص ۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی به پارک رضوان شهر آشخانه خبر دادو از رئیس ورزش جوانان شهرستان خواست تا طرح پیست موتور سواری را تهیه کند تا برای آن اعتبار تامین شود .
وی اعتبارات شهرستان را اینگونه عنوان کرد : ۵۰۰ میلیارد میلیون تومان به ناحیه صنعتی مهمانک، ۱ میلیارد به توسعه گردشگری روستاهای اسپاخو و درکش، ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار مصوب برای کانال های آبیاری، ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهکده رضوی، ۸۰۰ میلیون به بند کیکانلو، ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بند کوشکی ترکمن و همچنین ۷۰۰ میلیون تومان به مجتمع گلخانه ای شهر پیش قلعه تخصیص یافته است.
دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان مانه وسملقان هم در این جلسه گفت:مبلغ 96 میلیارد و 700 میلیون تومان در بودجه سال 97 برای حقوق کارکنان استان در نظر گرفته شده است که احتمالا این مبلغ اعتبار تا پایان سال با کسری مواجه خواهد شد.کما اینکه در سال گذشته با کسری حقوق ۱۳ میلیارد تومانی مواجه شدیم.

آقایی با بیان این که، اعتبارات هزینه ای استان 9/5 دهم درصد افزایش داشته است افزود:مبلغ 175میلیارد تومان در بخش هزینه ای در سال جاری به استان اختصاص یافت که این اعتبار برای سال 97 به 190میلیارد افزایش پیدا کرده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار