تکرار حادثه در جاده کاشان به نوش آباد

کارشناس مرکز فوریتهای پزشکی 115 نوش آباد گفت : انحراف خودرو در زیر پل راه آهن سراسری باعث برخورد سه وسیله نقلیه در مسیر کاشان به نوش آباد شد.

کد مطلب: ۷۰۲۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد

محمود مومن در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد:یک دستگاه خودروی ریو حدود ساعت 19 به علت انحراف از پیچ جاده با یک دستگا ه پراید برخورد کرد که فقط راننده های دو خودرو دچار جراحت شدند.

به گفته وی، با اعلام به موقع شاهدان حادثه با مرکز فوریتهای پزشکی 115 مصدومان به بیمارستان منتقل شدند و علت این حادثه توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

رییس شورای اسلامی شهر نوش آباد گفت: میزان رفت و آمد خودروها با توجه به وجود دو شهرک صنعتی کویر کاشان و انصار نوش آباد، عرض کم و پیچ تند جاده در سراشیبی زیر پل، منجر به حادثه در این مسیر می شود.

ابوالفضل رافعی گفت: با توجه به کم عرض بودن دهانه پل، دهانه دوم نیز ساخته شده است اما هنوز تکمیل نشده است و امیدواریم مسئولین محلی جهت امنیت جان شهروندان، هرچه زودتر نسبت به تکمیل این طرح اقدام کنند.

به گفته وی، دو طرف پل زیر گذر، بلوارهای کویر کاشان و علامه ملامحمد زمان نوش آباد سقرار دارد اما در زیر پل، عرض جاده کم شده ضمن اینکه در شیب جاده، زاویه جاده نیز تند می شود که باعث برهم خوردن تعادل در کنترل خودرو شده و ایجاد حادثه می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار