برگزاری دوره های آموزشی مدیریت بحران در مدارس شهر تهران

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران گفت: هدف ما از برگزاری این دوره های آموزشی یادگیری مقابله با بحران و مهارت های امداد و نجات دانش آموزان شهر تهران می باشد، لذا در راستای این هدف از مدرسان خود خواستار آموزش مجازی و عملی می باشیم تا در مواقع بحران همه دانش آموزان شهر تهران آمادگی لازم را داشته باشند.

کد مطلب: ۷۰۲۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران، جلسه ای به منظور آموزش مربیان و دانش آموزان شهر تهران در برابر بحران های طبیعی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران، رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران،رئیس آموزش دوره ابتدایی شهر تهران و مسئولین آموزش ستاد مدیریت بحران شهر تهران در مورخ 23/10/96 در محل دفتر معاونت پرورشی برگزار گردید.

در این جلسه عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران گفت : سازمان دانش آموزی شهر تهران با دارا بودن 3200نفر مربی و 100000 نفر دانش آموز پیشتاز آمادگی لازم برای هر نوع همکاری با ستاد مدیریت بحران را دارند.

در ادامه این جلسه بیگی نژاد رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران گفت: 4 جلسه در 4 نقطه توسط سازمان دانش آموزی شهر تهران برای آموزش مربیان این تشکیلات در نظر گرفته شده است که در این جلسات از مدرسان ستاد بحران شهر تهران نیز استفاده خواهد شد و با کمک معاونت محترم پژوهش به مربیان حاضر در جلسه گواهی ضمن خدمت 6 ساعته اعطا می گردد.

/پایان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار