استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان اصفهان :

60 درصد کل بودجه استان اصفهان متعلق به آموزش و پرورش است

استاندار اصفهان و رئیس شورای آموزش و پرورش استان گفت: از آنجایی که ترکیب شوراهای آموزش و پرورش بسیار منسجم و منظم است، بسیاری از مسائل مختلف فرهنگی باید مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته شود.

کد مطلب: ۷۰۲۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان، مهرعلیزاده در همایش سراسری شوراهای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: یکی از هدف های اصلی که در استان در نظر گرفته شده است، تغییر روحیه است و اینکه بعد از چهار سال به چه نقطه ای رسیده ایم و به چه میزان بر روی پای خود ایستادن عادت کرده ایم.

وی افزود: طبق آمارهای بدست آمده، 60درصد کل بودجه استان متعلق به آموزش و پرورش است.

مهرعلیزاده ادامه داد: هم اکنون مشارکت مردم در اداره آموزش و پرورش در سطح کشور و ابعاد مختلف اهمیت بسزایی دارد و بر همگان اثبات شده است.

استاندار اصفهان بیان کرد: از آنجایی که ترکیب شوراهای آموزش و پرورش بسیار منسجم و منظم است، بسیاری از مسائل باید مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته شود.

وی عنوان کرد: متاسفانه یافته ها نشان می دهد که در بعضی از مناطق استان اصفهان مدارس کانکسی وجود دارد که باید برای این گروه از دانش آموزان فکر اساسی اندیشیده شود و در این راستا شوراهای آموزش و پرورش باید راهکارهای اساسی ارائه دهند.

مهرعلیزاده گفت: اگر چه اداره کردن آموزش و پرورش به عهده دولت است اما برای بالا بردن کیفیت آموزش، باید خود وارد میدان شوید و سازو کارهایی طرحی شود تا بار افزایش کیفی کار در آموزش و پرورش به مردم واگذار شود.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی بلندمدت می توان بسیاری از مشکلات را از بین برد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: یکی از موضوعات مهم این است که در بعد پرورشی و تربیتی دانش آموزان باید کارهای بزرگ تری انجام شود و سعی کنیم در این زمینه ها به معلمان آموزش های لازم ارائه شود.

مهرعلیزاده افزود: هنر مدیران این است که بتوانند مسائل کیفی را با ابزارهای کمی بسنجند و براساس آن، قضاوت کنند و سپس آن را مبنای برنامه ریزی های خود قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار