تسلیت نماینده گچساران نسبت به شهادت مهماندار اهل باشت در نفت کش سانچی

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، شهادت این فرزند دلاور استان کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۷۰۲۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، ایوب مظفری آبده گاه 25 ساله، اهل روستای "برمامیون" خان احمد از توابع شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویراحمد مهماندار کشتی نفت کش سانحه دیده سانچی بود که جان خود را در این حادثه از دست داد.

غلامرضا تاجگردون در پیامی شهادت این فرزند دلاور استان کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفت. دراین پیام آمده است :

" شهید ایوب مظفری، شهید دریای شانگهای. امروز با وزیر در شانگهای تلفنی صحبت داشتم. از عمق حادثه و فاجعه‌ای که منجر به شهادت این عزیزان شد، گفت. خیلی دردناک و مظلومانه بود. به خانواده محترم ایشان و ایل بزرگ دولتیاری صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم ."

همچنین علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی عروج شهادت گونه دریادلان نفت کش سانچی را تسلیت گفت .

" امروز مردم قدرشناس ایران اسلامی در غم عروج ملکوتی و شهادت گونه 32 پرسنل دریادل نفتکش سانچی که کیلومترها دور تر از خاک ایران و در میان آبهای شانگهای چین، سوختند و به آسمان پر کشیدند، داغدار این حادثه اسفناک و دردناک شدند .

اینجانب این مصیبت عظما و حادثه دلخراش را ابتدا به خانواده های داغدار این عزیزان پرپر شده، رهبر معظم انقلاب، ریاست محترم جمهوری و به ویژه خانواده معزز و معظم "ایوب مظفری آبده گاه" که از هم استانیها و اهل روستای برمامیون خان احمد شهرستان باشت بودند، صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از صمیم قلب برای آن عزیزان به عرش سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان و خانواده سوگوارشان صبر و اجر مسالت می‌کنم ."

نفتکش سانچی ۸ روز پیش در ۱۵۸مایلی سواحل شرقی چین دچار حریق شد و ۳۲ سرنشین و خدمه آن شهید شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار