در گفت‌وگو با پانا

نصر آزادانی: هر کاری از دستمان بر می‌آمد انجام دادیم؛ مردانی و حسینی بدشانس بودند

تهران (پانا) – مربی تیم ملی تکواندوی ایران عامل ناکامی دو تکواندوکار ایران در گرنداسلم چین را بدشانسی عنوان کرد.

کد مطلب: ۷۰۲۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا نصر آزادانی مربی تیم ملی تکواندوی ایران در گفت‌وگو با پانا درباره کسب مدال برنز مردانی در مسابقات گرنداسلم گفت: مسابقات واقعا سنگین و در سطح بالایی برگزار شد، از بهترین‌های جهان و المپیک در این مسابقات حضور داشتند و با توجه به اینکه برای آن جایزه هم تدارک دیده بودند انگیزه همه تکواندوکاران دو برابر شده بود تا در این رقابت‌ها پیروز میدان شوند .

وی ادامه داد: مردانی با وجود آسیب‌دیدگی که در مسابقات ساحل‌عاج داشت خودش را برای کسب مدال آماده کرد اما فکر می‌کنم کمی بدشانس بود، او در مسابقه اول حریفی از کره را که قهرمان یونیورسیاد بود شکست داد و در مسابقه دوم هم حریف آذربایجانی که اتفاقاً رضا مهماندوست هم مربی او بود را شکست داد .

مربی تیم ملی افزود: در مسابقه سوم حریفی از روس رقیب مردانی بود، این حریف روسی قهرمان جهان و دارای مدال برنز و نقره گرندپری بود و مردانی مبارزاتش را با او خوب شروع کرد اما متأسفانه در حالی که شش امتیاز از حریفش جلو بود با یک حرکت اشتباه غفلت کرد و در نهایت وقتی امتیازات هر دو تکواندوکار مساوی بود داوران به برتری حریف روسی رأی دادند و مردانی از فینال بازماند .

نصر آزادانی در ادامه به وضعیت دو تکواندوکار دیگر اشاره کرد و گفت: سی‌ام دی‌ماه دو نماینده دیگر ایران به چین می‌روند، فرزان عاشور زاده کمی مصدوم بود و ده روزی است تمریناتش را شروع کرده امیدوارم وضعیتش در روز مسابقه خوب پیش برود و بتواند به مدال برسد .

وی همچنین در مورد عملکرد ابوالفضل یعقوبی و میر هاشم حسینی عنوان کرد: ابوالفضل متأسفانه انتظارات را برآورده نکرد اما میر هاشم واقعاً بااینکه جوان و کم‌تجربه بود اما خوب کار کرد؛ ولی متأسفانه بدشانسی گریبان گیرش شد .

نصر آزادانی همچنین در مورد خبر تغییر کادر فنی تکواندو اظهار کرد: بهتر است من در این مورد صحبت نکنم هرچند که معتقدم زمان مناسبی برای این کار نیست و اگر تغییر و تحولی هم صورت می‌گیرد باید بعد از مسابقات باشد. ما هر کاری که در توانمان بود برای تیم ملی تکواندو انجام داده‌ایم و به نظرم کم‌کم به دوران خوب تکواندو می‌رسیم اما با این حال فدراسیون و کمیته فنی در این مورد تصمیم می‌گیرند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار