معاون فرهنگی هنری ادراه کل فرهنگی هنری آموزش‌وپرورش

میناب از گذشته‌ها مهد موسیقی بوده است

میناب (پانا) - کارگاه تخصصی آموزش سرود مدارس توسط کارشناس هنرهای آوائی اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش‌وپرورش در شهرستان میناب برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۲۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد

کارگاه تخصصی آموزش فعالیت های فرهنگی و هنری با حضور مظفر، معاون فرهنگی هنری ادراه کل فرهنگی هنری آموزش‌وپرورش امروز در شهرستان میناب برگزار شد در این دوره آموزشی 120 نفر از مربیان ، معاونین و کارشناسان فرهنگی هنری مناطق شرق استان هرمزگان حضور داشتند .

در آغاز مراسم خانم مظفرضمن تشکر از میزبانی میناب تاکید کرد میناب دارای پتانسیل های بالایی در حوزه های مختلف فرهنگی هنری دارد و علاوه بر رشد نسبت به توسععه فرهنگ و هنر نیز اهتمام دارد.

مهدی حسینی ، معاون پرورشی شهرستان میناب ضمن خوش آمد گویی به مربیان 6 منطقه استان هرمزگان که شامل : سیریک، رودان، بشاگرد، سندرک، جاسک و رودخانه می شوند گفت: هدف از اجرای این برنامه آموزش بهتر و بیشتر دبیران پرورشی استان است .

حسینی افزود: چهارمین ساحت تربیتی در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش ساحت زیبائی شناختی است سرود و هنرهای آوائی یکی از شاخه های این ساحت است که شهرستان میناب در این حوزه همیشه جایگاه اول یا دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار