مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد:

لزوم توجه بیشتر به بانوان در اعطای پست های مدیریتی

بیرجند (پانا) - مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به اعطای پست های مدیریتی به بانوان گفت:در حال حاضر تنها در استان 6.97 درصد از پستها ، متعلق به بانوان است که باید این رقم افزایش یابد.

کد مطلب: ۷۰۲۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد

پری دخت اصالتی در گفت‌وگو با پانا از برگزاری جلسه ارتقای مدیریت بانوان در استان خبر داد و گفت: روز گذشته این جلسه با حضور 40 نفر از بانوان شاغل اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره آموزش وپرورش بیرجند در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

اصالتی گفت: در این جلسه راه کارهایی در خصوص تغییر نگرش برای حضور بانوان در پست های مدیریتی ، معرفی الگوهای مدیریتی جدید برای بانوان و ... آموزش داده شد .

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: یکی از نتایج این جلسه تغییر فرهنگ حاکم بر جامعه در خصوص مدیریت بانوان در ادارات بود که باید تغییر مند و بانوان نیز در خصوص امر مدیریت ، مطالبه گر باشند.

وی افزود: در حال حاضر باید طبق برنامه ششم توسعه ، درصد مدیریت بانوان در کشور به 30 درصد برسد که این رقم در خراسان جنوبی در حال حاضر 6.97 درصد است .

اصالتی اظهار کرد: درآموزش و پرورش استان نیز از 45 پست مدیریتی و معاونت، تنها یک پست به بانوان اعطا شده است که از لحاظ درصد این رقم2.2 درصد است.

خبرنگار پانا :سید محمد علی سجادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار