نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان:

طلاب در تفکیک جریان‌های صحیح و ناصحیح هوشیار باشند

​نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: هوشیاری و آگاهی طلاب و نمایندگان طلاب استان‌ها در تفکیک جریان‌های صحیح و ناصحیح در میان برخی تشکل‌ها از مواردی است که نیازمند ساختن یک حوزه انقلابی است.

کد مطلب: ۷۰۲۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عسگر دیرباز نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان با اشاره به ویژگی‌های حوزه انقلابی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایشان فرمودند بی‌تفاوت نبودن مدرسین حوزه‌های علمیه نسبت به مسائل روز، شناخت تشکل‌ها مختلف حوزوی، تشخیص تشکل‌های انقلابی و غیرانقلابی از یکدیگر و بی‌تفاوت نبودن این اشخاص نسبت به آینده‌ کشور و انقلاب از جمله مواردی است که باید حوزه‌های انقلابی آن را مدنظر داشته باشند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر، بنا بر دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، حساس بودن نسبت به گناه، نسبت به توهین به انقلاب و مقامات انقلابی کشور از دیگر مواردی است که ایشان حوزه‌های انقلابی را نسبت به رعایت آنها تأکید داشته‌اند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری یکی از متخصصین سیره‌شناس پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) هستند، گفت: ایشان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در این زمینه فعالیت زیادی داشته‌ و بر همین اساس و تسلط کافی، بارها تأکید داشته‌اند که تمامی ائمه اطهار (ع) به دلیل مبارزه با ظلم و ستم و مقابله با ظالمان به شهادت رسیده‌ که این خود نشان از این دارد که انقلابی‌گری از دوران امامت بزرگ‌مردان دین اسلام وجود داشته است.

وی افزود: به نظر می‌رسد، تدریس دروس توسط مدرسین حوزه با موضوعات خواستگاه، ریشه‌ها و آینده انقلاب برای طلاب، شرکت نکردن فضلا و طلاب در کلاس‌های درسی برخی از افرادی که نسبت به انقلاب و رهبری بی‌توجهی دارند و نیز هوشیاری و آگاهی طلاب و نمایندگان طلاب استان‌ها در تفکیک جریان‌های صحیح و ناصحیح در میان برخی تشکل‌ها از مواردی است که نیازمند ساختن یک حوزه انقلابی می‌تواند باشد.

دیرباز اظهار کرد: بی‌شک امروز خیمه و ستون انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری هستند و دشمنان نیز به این مهم پی ‌برده‌اند، بنابراین هر کسی که نسبت به این موضوع مهم زاویه پیدا بکند یقیناً نسبت به انقلاب و انقلابی ماندن این فرد، هر چند که ادعای انقلابی‌گری نیز داشته باشد، باید تردید داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار