معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پروش شهرستان شاهرود:

کسب 29 مدال ورزشی در مسابقات کشوری توسط دانش آموزان شاهرودی

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: در برگزاري المپيادهاي ورزشي در دوسال اخير 31 مدال کشوري نصيب دانش آموزان استان شده که از اين تعداد 29 مدال سهم شهرستان شاهرود است.

کد مطلب: ۷۰۲۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، حمیدباباخانی، در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان با بيان اين که 29 هزار دانش‌آموز در شهرستان شاهرود مشغول تحصيل مي‌باشند، گفت: 26 درصد از دانش‌آموزان استان در شاهرود مشغول تحصيل هستند.

وی افزود: خوشبختانه با همه محروميت‌ها به‌ويژه در حوزه ورزش در شهرستان شاهرود توانستيم موفقيت‌هاي چشمگيري در حوزه ورزش استان و کشور کسب نماييم.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پروش شهرستان شاهرود تصريح کرد: در برگزاري المپيادهاي ورزشي در دوسال اخير 31 مدال کشوري نصيب دانش آموزان استان شده که از اين تعداد 29 مدال سهم شهرستان شاهرود است.

باباخانی، دغدغه دانش آموزان بازمانده از تحصيل را مهم ارزيابي کرد و گفت: 48 نفر از دانش‌آموزان به علت‌هاي مختلف از تحصيل بازمانده بودند که با پيگيري‌هاي انجام شده 28 نفر از آنها شناسايي و جذب مدرسه و مشغول تحصيل شدند و 18 نفر نيز دانش‌آموز بدون هويت‌شناسايي و جذب آموزش و پرورش شدند.

در اين نشست فرماندار شاهرود نيز با بيان اين که دغدغه اولياء دانش‌آموزان در بهره‌مندي از سرويس مدارس بايد مرتفع شود، گفت: در اين حوزه بايد دقت لازم صورت پذيرد.

هاشمي افزود: در مدارس بايد به حوزه ديني توجه بيشتري شود و از پتانسيل اولياء در اين خصوص بهره گرفت.

وي افزود: پيرامون آسيب‌هاي اجتماعي کارهاي خوبي صورت گرفته است، ولي نبايد از اين امر غافل شد و بايد در کنار موفقيت‌هاي ورزشي و فرهنگي در حوزه کاهش‌هاي آسيب‌هاي اجتماعي تمام تلاش خود را به کار گيريم.

امام جمعه شاهرود نيز با بيان اين که حوادث اخير نشان داده است که ما بايد به نسل جوان توجه بيشتري داشته باشيم، گفت: نسل جوان بايد بيشتر از قبل مورد توجه قرار گيرد.

حجه السلام اميني با تاکيد بر اينکه يکي از گروه‌هاي هدف دشمن قشر جوان است، افزود: بايد از فرصت‌هاي زياد از جمله دهه مبارک فجر براي تقويت قشر جوان بهره گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار