تاریخ دشتستان مظلوم واقع شده است

بوشهر ( پانا ) اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی نقش تاریخی دشتستان بزرگ در مبارزه با استعمار انگلیس با عنوان «به شهادت سکوت» با آیت الله صفایی بوشهری دیدار نمودند.

کد مطلب: ۷۰۲۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این نشست با بیان اینکه تاریخ هر قوم شناسنامه آن قوم است، اظهار داشت: اگر این شناسنامه مخدوش شود یا از بین رود، این قوم جایگاهی در فضای آماری جهان برای اظهار وجود نخواهد داشت.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: دشتستان یک منطقه فوق العاده مهم، تاریخی و اثرگذار در ایران به ویژه جنوب ایران است اما متأسفانه تاریخ باشکوه این منطقه به جهت عواملی، مسکوت و مخفی مانده و ارائه نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: از بزرگی تاریخ دشتستان باید بهره برداری شود و به مردم به خصوص جوانان عرضه گردد.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: دشتستان عالمان، سرداران، مردان و زنان بزرگی داشته و دارد و این عظمتِ تاریخ دشتستان است.

شایان ذکر است : کنگره ملی نقش تاریخی دشتستان بزرگ در مبارزه با استعمار انگلیس با عنوان «به شهادت سکوت»، طی روزهای 28 و 29 دی ماه در کاروانسرای مشیرالملک برازجان برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار