داستان «دست های کمک رسان» در پرس تی وی

تهران (پانا) - مستند «دست های کمک رسان» (Helping Hands) با هدف به تصویر کشیدن حضور پرشور و همدردی نیروهای کمک رسان در بخش های مختلف کشور در کنار مردم مناطق زلزله زده سرپل ذهاب در شبکه پرس تی وی در حال تولید است.

کد مطلب: ۷۰۲۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی وی، محمد تراب زاده تهیه کننده و کارگردان این مستند ضمن بیان این مطلب گفت: مستند داستان محور «دست های کمک رسان» فعالیت نهادهای مختلف کمک رسانی از جمله هلال احمر، ارتش، قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)، نیروهای مردمی و NGOها را در شرایط بحرانی زلزله سرپل ذهاب به تصویر می کشد.
وی افزود: در این مستند با یک نفر از نهادهای یاد شده همراه می شویم و به روایت حضور آنها در بین مردم، شکل گیری ارتباطات انسانی و عاطفی با مردم زلزله زده و فعالیت های متنوع در راستای کاهش غم و اندوه ناشی از بحران زلزله می پردازیم و از سوی دیگر برخورد مردم با این نیروهای یاریگر و تاثیر و تاثر دو سوی این روابط انسانی را به مخاطب نشان می دهیم.
تراب زاده که تدوین این اثر مستند 50 دقیقه ای را نیز بر عهده دارد، اظهار کرد: تولید مستند «دست های کمک رسان» از اوایل آذر ماه در مناطق زلزله سرپل ذهاب آغاز شده و اکنون مراحل پایانی تدوین را سپری می کند و به زودی برای پخش از شبکه پرس تی وی آماده خواهد شد.
کیانوش الطافی (تصویربردار)، فرشته احمدلو (مدیر تولید)، سید جواد موسوی (صدابردار و دستیار تصویر)، الهام بختیاری (گرافیست) و رضا زاهدی (حمل و نقل) از جمله عوامل تهیه و تولید مستند «دست های کمک رسان» هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار