۲۲۰ خودوری جدید به ناوگان مسافربری شهری ارومیه اضافه می‌شود

قائم مقام شهردار ارومیه گفت: ۲۲۰ خودوری جدید شامل اتوبوس و تاکسی به ناوگان مسافربری شهری ارومیه اضافه می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۲۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، غلامرضا عدل دوست قائم مقام شهردار ارومیه با تشریح رویکرد شهرداری ارومیه در بودجه سال 97 اظهار داشت: استفاده حداکثری از ظرفیت فرهنگسراها در کنار مدیریت محله محوری برای بهبود خدمات به شهروندان از مهم‌ترین برنامه‌ها شهرداری ارومیه برای سال آینده است.

وی تصریح کرد: شهرداری ارومیه در سال 97 در پی جذب درآمدها از محل پرداخت‌های شهروندان است چراکه مشارکت آنان با پرداخت عوارض شهری سبب تأمین درآمدهای شهرداری و ارتقای زندگی خود شهروندان می‌شود بنابراین برای تحقق درآمدهای پایدار و کمک به عمران و آبادانی شهر از قبیل پروژه‌های عمرانی، رفت‌وروب، آسفالت معابر و توسعه فضای سبز نیازمند پایدارسازی درآمدی شهرداری هستیم.

قائم‌مقام شهردار ارومیه گفت: روشن است که در شهرداری‌ها منابع درآمدی از خود ساکنان شهر و شهروندان تأمین می‌شود و مدیریت شهری ارومیه نیز جزو نهادهایی است که از منابع بودجه دولت رقم بسیار ناچیزی دریافت می‌کند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود در بودجه سال 97 دولت نگاه ویزه ای بر برخی شهرهای کشور از جمله ارومیه داشته باشد.

عدل دوست اظهار داشت: بودجه سال 97 ارومیه برای ارتقاء زندگی شهروندی و با رویکرد مشارکتی و مسئولیت‌پذیری شهروندان و شهرداری و دولت تهیه و تنظیم می‌شود.

وی گفت: در بودجه سال آینده تسریع در اجرای پروژه‌های نیمه تمام با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

عدل دوست افزود: انضباط مالی و مدیریت هزینه‌ها، تقدم درآمد بر هزینه، پرداخت دیون پیمانکاران حقوقی و حقیقی، توسعه حمل‌ونقل عمومی، نگاه ویژه به مدیریت بحران و نگهداری آبرومندانه شهر از اولویت‌های پیش‌بینی‌شده در بودجه سال 97 شهرداری ارومیه است که طی آن به مدیریت محلی نیز نگاه ویژه می‌شود و استفاده حداکثری از ظرفیت فرهنگسراها نیز برای بهبود خدمات به شهروندان انجام خواهد پذیرفت.

وی گفت: افزایش مقاومت ساختمان‌های شهری در مقابل بلایای طبیعی در کنار توجه به توسعه حمل‌ونقل عمومی شهری ارومیه از دیگر رویکردهای بودجه سال 97 است و در همین قالب 220 خودروی جدید شامل اتوبوس و تاکسی به ناوگان مسافربری شهری ارومیه اضافه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار