دولت سوخت واحدهای تولیدی غیر برخوردار را تامین می کند

سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام، گفت: طرح گاز رسانی به واحدهای صنعتی غیر برخوردار در دستور کار دولت قرار دارد.

کد مطلب: ۷۰۲۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از استان ایلام، حیدر نعمتی، در نشست بررسی وضعت گازرسانی به واحدهای صنعتی، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که دولت هم اکنون با آن مواجه است وجود واحدهایی است که نمی توانند به نسبت هزینه های خود درآمد داشته و زیان ده هستند.

وی، افزود: تامین سوخت در واحدهای صنعتی به یکی از دغدغه های اصلی فعالان این حوزه تبدبل شده بطوریکه هزینه های این بخش همواره مورد اعتراض فعالان این زمینه بوده و خواستار حمایت بیشتر دولت در کاهش هزینه ها هستند.

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام، گفت: با توجه به اینکه تعداد واحدهای کوچک و متوسط به نسبت واحدهای صنعتی بزرگ بسیار زیاد است و اغلب آنها نیز با مشکل در این زمینه روبرو هستند دولت طرحی را به منظور تامین سوخت این واحدها در دستور کار دارد.

نعمتی گفت: در چارچوب این طرح واحدهای صنعتی غیر برخوردار که در ۳ سال گذشته از فرآورده های نفتی و سوخت مایع استفاده کرده اند به شبکه گاز متصل می شوند.

وی، خاطرنشان کرد: این طرح می تواند در کاهش هزینه های واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک و متوسط بسیار مثمرثمر بوده و بخشی از مشکلات آنان را مرتفع کند.

گفتنی است از مجموع ۵۲۳ واحد صنعتی استان ایلام ۱۸۳ واحد معادل ۳۳ درصد نیمه فعال یا تعطیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار