ارسال هدایای کارکنان کانون پرورش فکری ایلام به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

ایلام (پانا) - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام از ارسال حدود ۵۰ میلیون ریال هدایای کارکنان این نهاد در قالب نوشت‌افزار و پوشاک زمستانی برای کودکان مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۲۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد

حبیب‌الله بخشوده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، اظهار کرد: کاروان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان در قالب کمک‌های این نهاد شامل دفتر 100 برگ، دفتر نقاشی، مداد رنگی و انواع نوشت‌افزار و همچنین لباس زمستانی امروز به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اعزام‌شده است.

وی، بابیان اینکه هدف از این سفر حضور میدانی در مناطق زلزله‌زده و ایجاد روحیه نشاط در بین کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل و کارشناسان این کانون بوده است، افزود: در فراخوانی از همکاران و کارکنان کانون استان به‌منظور جمع‌آوری و ارسال هدایای نقدی و غیر نقدی دعوت شد که در راستای کمک به کودکان این مناطق در راستای تهیه اسباب‌بازی و نوشت‌افزار اقدام شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، یادآور شد: همچنین در یک برنامه مشترک با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری و دیگر دستگاه‌های فرهنگی، 22 آذرماه سال جاری نیز ویژهبرنامه‌هایی ازجمله قصه‌گویی، کارگاه‌های مختلف سفال، ادبی، هنری، فرهنگی، سرود و عروسک‌سازی در مدرسه توحید با کمک دانش آموزان و معلمان این مدرسه برگزار شد که کمک‌های جمع‌آوری‌شده در این برنامه نیز ارسال شد.

بخشوده، با اشاره به اینکه برنامه‌ای با عنوان قرار همدلی به همت کودکان و نوجوانان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز برگزار شد، تصریح کرد: در حال حاضر 22 مرکز فرهنگی، هنری در مناطق مختلف استان به‌صورت سیار، ثابت و پستی به کودکان و نوجوانان ایلامی ارائه خدمت می‌کنند.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود که کمک‌های اعضا، کارکنان و کودکان و نوجوانان اسلامی به مناطق زلزله‌زده همچنان ادامه داشته باشد و با حضور کارشناسان فرهنگی و هنری زمینه شورونشاط کودکان این مناطق فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار