قائم مقام شهردار ارومیه تاکید کرد:

نگاه ویژه مدیریت شهری ارومیه بر تقدم درآمد بر هزینه در سال 97

قائم مقام شهردار ارومیه گفت: مدیریت محله محور و استفاده حداکثری از ظرفیت فرهنگسراها در راستای بهبود خدمات به شهروندان از اهم برنامه ها مدیریت شهری در سال 97 است.

کد مطلب: ۷۰۲۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی؛ غلام رضا عدل دوست، با تاکید بر اینکه درآمدهای شهرداری از محل پرداخت های شهروندان تامین می شود، تاکید کرد: مشارکت مردم با پرداخت عوارض شهری کمک شایانی در بحث تامین درآمدهای شهرداری و ارتقای زندگی شهری می کند.

وی افزود: در راستای تحقق درآمدهای پایدار و همچنین کمک به عمران و آبادانی شهر از قبیل رفت و روب، پروژه های عمرانی، آسفالت معابر و ایجاد و توسعه فضای سبز و یکی از موضوعات مهم درآمدی شهرداری، دریافت عوارض نوسازی از شهروندان است.

قائم مقام شهردار ارومیه با بیان اینکه منابع درآمدی شهرداری از منابع شهروندان تامین می شود، بیان کرد: مدیریت شهری ارومیه جزو نهادهایی است که از منابع بودجه دولت رقم بسیار ناچیزی جهت اداره شهر تعلق می یابد که باید دولت در این زمینه به این مهم نگاه ویژه ای داشته باشد.

وی با اشاره به بودجه سال 97 مدیریت شهری در راستای زندگی شهروندی با رویکرد مشارکتی و مسئولیت پذیری شهروندان و شهرداری و دولت ، اظهار کرد: اجرای پروژه های نیمه تمام با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی، توسعه حمل و نقل عمومی، نگاه ویژه به مدیریت بحران، تقدم درآمد بر هزینه، پرداخت دیون پیمانکاران حقوقی و حقیقی، نگهداشت شهر، انظباط مالی و مدیریت هزینه ها از اولویت های بودجه سال 97 است.

عدل دوست با بیان اینکه در سال 97 به مدیریت محلی نگاه ویژه می شود، بیان کرد: مدیریت محله ای و استفاده حداکثری از ظرفیت فرهنگسراها در راستای بهبود خدمات به شهروندان از اهم برنامه های مدیریت شهری در سال 97 است .

وی با اشاره به نگاه ویژه مدیریت شهری به مدیریت بحران، بیان کرد: افزایش مقاومت ساختمان های شهری در مقابل بلایای طبیعی از موارد مهم در بحث مدیریت بحران است .

معاون معماری وشهرسازی شهردار ارومیه با اشاره به توسعه حمل و نقل عمومی در شهر ارومیه، گفت: خرید 100 دستگاه اتوبوس درون شهری و 50 دستگاه و نوسازی 70 دستگاه تاکسی در توسعه حمل و نقل عمومی از برنامه های شهرداری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار