قدردانی از آموزش و پرورش استان به خاطر پیشبرد امور آموزشی و پرورشی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام،از آموزش و پرورش استان به خاطر پیشبرد امور آموزشی و پرورشی قدردانی نمود.

کد مطلب: ۷۰۲۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، حجت الاسلام و المسلیمن لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ،بیراوند مدیر کل آموزش و پرورش استان ،مدیر آموزش و پرورش،روسای ادارات و نهادهای دولتی و نیروهای نظامی و انتظامی از دبیرستان متوسطه اول بنت الهدی شهرستان مهران،بازدید و سرکشی نمودند،پس از این بازدید،دانش آموزان نماز ظهر عصر را به امامت حاج آقای لطفی اقامه کردند.

در این بازدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ،مهران را سجده گاه شهیدان قلمداد کرده و هر وجب از خاک مهران قهرمان را یادآور خون هزاران شهید دانستند.

ایشان همچنین لزوم پایبندی جوانان متعهد در زمان گذشته ،حال و آینده به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی را ضامن استواری کنونی کشور عزیزمان ایران دانسته و خاطر نشان کردند چه بسیار کشورهایی که با حمایت ابرقدرت ها در پی براندازی جمهوری اسلامی بودند ،اما مشاهده می شود که آنها یکی پس از دیگری رو به نابودی رفته و می روند و ایران اسلامی هر روز راسخ تر از دیروز به راه خود ادامه می دهد.

در ادامه ایشان از کلیه دست اندرکاران امر، مدیر کل،مدیر آموزش و پرورش شهرستان ،پرسنل آموزشگاه در راستای پیشبرد مطلوب امور آموزشی و پرورشی تقدیر و تشکر نمودند.

همچنین در ادامه این بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشستی صمیمی پای صحبت کارکنان آموزشگاه بنت الهدی شهرستان مهران نشسته و از نزدیک مسائل آموزشی و تربیتی را بررسی نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار