گردهمایی مدیران دوره متوسطه و مربیان درس آمادگی دفاعی منطقه موسیان

فرماندهی سپاه ناحیه دهلران در جمع مدیران مدارس و مربیان درس آمادگی دفاعی گفت:نقش شما در مدارس بسیار ارزشمند است و در آموزش و یادگیری تاثیر بی بدیل دارد لذا بایستی آگاه باشیم و آگاهی ببخشیم و در ارائه مبانی درس آمادگی دفاعی بصورت جدی عمل کنیم.

کد مطلب: ۷۰۲۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، جلسه توجیهی مدیران و مربیان درس آمادگی دفاعی با حضور سرهنگ آبدونی فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان دهلران در محل اداره آموزش و پرورش منطقه موسیان برگزار گردید

در این نشست ابتدا عباس خلیل زاده رئیس اداره منطقه ضمن قدردانی از حضور مدیران و مربیان و عرض خیر مقدم خدمت مدعوین ، گزارشی اجمالی از فعالیت های این حوزه را بیان کرد و گفت: درس آمادگی دفاعی همچون دیگر دروس از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است و در مدارس با جدیت برنامه های آن دنبال می گردد

خلیل زاده نقش مدیران و مربیان در ارائه اهمیت موضوع آمادگی دفاعی برای دانش آموزان را مهم دانست و گفت: مربیان درس آمادگی دفاعی در منطقه ما را می توان به دو گروه تقسیم کرد. گروه اول مربیانی هستند که آموزش های لازم را فراگرفته اند و گروه دوم مربیان آموزش ندیده می باشند که تعدادشان زیاد است، لذا ضرورت دارد تا کارگاههای آموزشی و دوره های ضمن خدمت برای این مربیان برگزار گردد.

در ادامه سرهنگ آبدونی از زحمات مدیران و مربیان قدردانی نمود و گفت: اعتلای بسیج دانش آموزی در مباحث بصیرتی، اردوهای دانش آموزی، آمادگی دفاعی و گفتمان های دینی از رویکردهای جدید این حوزه می باشد

وی با اشاره به وضعیت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نظام ما درگیر جنگ اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای است که این مهم می طلبد تا جوانان ما با آگاهی و هوشیاری کامل به دفع دسیسه های دشمنان بپردازند.

سرهنگ آبدونی ادامه داد: دشمنان ما در جنگ رسانه ای قصد دارند تا جوانان ما را از این انقلاب مأیوس کنند، انقلابی که پیروزی آن مدیون سال ها تلاش و مجاهدت جوانان دیروزی این مرز و بوم بوده است.

وی با بیان این مطلب که مشکلات داریم افزود: نباید به بهانه مشکلاتی که قطعاً در سایه تلاش مردم و مسئولین مرتفع خواهند شد به دین و ارکان نظام توهین کنیم و موجبات مسرت و شادی دشمنان را فراهم نمائیم.

فرماندهی سپاه ناحیه دهلران نقش مدیران و مربیان را مهم دانست و افزود: نقش شما در مدارس بسیار ارزشمند است و در آموزش و یادگیری تاثیر بی بدیل دارد لذا بایستی آگاه باشیم و آگاهی ببخشیم و در ارائه مبانی درس آمادگی دفاعی بصورت جدی عمل کنیم.

در ادامه هرکدام از مدیران و مربیان به بیان موانع و مشکلات و ارائه راهکارهای لازم جهت کیفی نمودن مباحث درس آمادگی دفاعی پرداختند.

گفتنی است در این نشست با اهداء لوح سپاس از مدیران فعال مدارس بخش موسیان تجلیل و قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار