معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان:

ورزش نقش موثری در پیشگیری از عوارض ناشی از معلولیت در دانش آموزان استثنایی دارد

کرمان (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ورزش نقش موثری در پیشگیری از عوارض ناشی از معلولیت در دانش آموزان استثنایی دارد.

کد مطلب: ۷۰۲۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد

ماشاالله میرزاحسینی در دیدار کارکنان اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان، ضمن سخنانی به اهمیت ورزش در مدارس استثنایی پرداخت.

وی افزود: فعالیت های تربیت بدنی در این مدارس نقش موثری در تقویت مهارت های اجتماعی و فعالیت های گروهی دانش آموزان استثنایی دارد.

وی با بیان این که فعالیت های ورزشی مدون برای شور و نشاط در مدارس استثنایی نقش درمانی دارد، خواستار توجه جدی به درس تربیت بدنی در این مدارس شد.

میرزا حسینی با اشاره به توانمندیها و استعداد های ورزشی دانش آموزان استثنایی در رشته های مختلف ورزشی از کسب بیش از چهل مدال ورزشی توسط دانش آموزان استثنایی استان در مسابقات کشوری تابستان 96 خبر داد.

مهران باهری سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان نیز در این دیدار از تحصیل 4225 دانش آموز استثنایی در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه زمینه ورزش تمامی دانش آموزان استثنایی با معلولیت های شدید در استان فراهم است.

وی از برگزاری المپیاد ورزشی دانش آموزان نابینای سراسر استان با همکاری انجمن ورزشی نابینایان خبر داد.

باهری ضمن سخنانی به اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس استثنایی سراسر استان پرداخت و از اجرای برنامه توانمند سازی معلمان، دانش آموزان و اولیا در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در این مدارس خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار