در گفت‌وگو با پانا

رئیس مرکز منابع نیروی انسانی آموزش‌وپرورش: آموزش ضمن‌خدمت الکترونیکی کارآمدتر از شیوه سنتی است

تهران (پانا) - رئیس مرکز منابع نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش‌وپرورش با اشاره به استقبال مناسب و کارآمدی آموزش‌های الکترونیک دوره‌های ضمن خدمت از تداوم این نوع آموزش‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۲۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد

اسفندیار چهاربند در گفت‌وگو با پانا درباره روند برگزاری دوره‌های آموزش های ضمن خدمت برای معلمان و الکترونیکی شدن آن‌ها عنوان کرد: رویکرد اصلی ما در برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن‌خدمت استفاده از فرصت آموزش‌های الکترونیکی است که تاکنون نتایج قابل قبولی از آن دریافت کردیم.

وی ادامه داد: دوره‌های الکترونیکی در مقایسه با کلاس‌هایی که به شیوه سنتی برگزار می‌شود و روی برخی آن‌ها نظارتی نبوده، کارایی بیشتری داشته و مطمئنا علاوه برآن سهولت دسترسی به کلاس های الکترونیکی بیشتر است.

رئیس مرکز منابع نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش‌وپرورش با بیان اینکه هزینه برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کمتر از دوره‌های سنتی است، گفت: برای شروع سال تحصیلی کنونی 75 میلیون ساعت دوره آموزشی الکترونیکی برای معلمان برگزار شده است.

چهاربند تصریح کرد: برای سال تحصیلی آینده هم به طور قطع رویکرد آموزش‌های الکترونیکی در برگزاری دوره‌های ضمن خدمت تداوم داشته و این روند با تنوع بیشتری دنبال خواهد شد.

وی بیان کرد: علاوه بر برگزاری دوره‌های ضمن خدمت الکترونیکی، بیش از 640 هزار نفر در سامانه الکترونیکی در حال گذراندن آموزش‌های هوشمندسازی هستند.‌

رئیس مرکز منابع نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش‌وپرورش به روند تولید محتوای الکترونیکی در برگزاری دوره‌های هوشمندسازی اشاره کرد و یادآورشد: در این دوره‌های آموزشی تصمیم بر این است تا به جای آموزش‌های کم اثر روند کار به گونه‌ای پیش رود که در پایان دوره، افراد تحت آموزش پروژه‌‌ای الکترونیک تحویل دهند که این مساله به توانمندی آن‌ها برای تولید محتوای الکترونیکی کمک بسزایی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار