آغاز صحن علنی مجلس

تهران (پانا) - صحن علنی مجلس دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

کد مطلب: ۷۰۲۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خانه ملت، جلسه علنی مجلس صبح امروز (یکشنبه، 24 دی ماه) به ریاست علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ساعت 8 و 14 دقیقه و با حضور 201 تن از نمایندگان آغاز شد.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی دستورکار جلسه را به شرح زیر قرائت کرد:

- ادامه‌ رسیدگی ‌به ‌گزارش‌ کمیسیون ‌تدوین ‌آیین ‌نامه ‌داخلی‌ مجلس ‌درمورد طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس‌شورای اسلامی

- ادامه رسیدگی به گزارش‌ کمیسیون‌ کشاورزی، آب ‌و منابع‌طبیعی ‌در مورد لایحه حفاظت و بهره‌ برداری از منابع ژنتیکی که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

- گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد طرح دوفوریتی اصلاح قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

- بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تشکیل کمیسیون ویژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی

- گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح الحاق یک تبصره به ماده (353) قانون آیین ‌دادرسی کیفری که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

- گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

- گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح حمایت از هنرمندان و استادکاران صنایع دستی که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

- گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه یک فوریتی اصلاح بند (2) ماده ‌واحده قانون تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی‌ها در بنادر

- گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل(44) قانون اساسی در مورد بخش تولید با رویکرد اجرای قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور

- سؤال نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار