فرمانده انتظامي خراسان جنوبی خبر داد:

كشف يك تن و 376كيلوگرم ترياك در عمليات پليس نهبندان

فرمانده انتظامي استان از كشف يك تن و 376كيلوگرم ترياك در شهرستان نهبندان خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۲۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی،سردار مجيد شجاع فرمانده انتظامی استان در تشریح این خبر گفت: در اقدامات اطلاعاتی و پایش شبانه روزی پلیس روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر ، مشخص شد يک قاچاقچی قصد دارد با یک كاميون مقدار قابل توجهی مواد مخدر را به استان های همجوار منتقل کند، بنابراين موضوع به صورت ویژه در دستور کار پليس استان قرار گرفت.
وي با اشاره به اشرافیت پلیس خراسان جنوبي بر مناطق مختلف و مسیرهای انحرافی گفت: روز گذشته مأموران ایست و بازرسی شهيد "حسيني سهل آباد" شهرستان نهبندان با اقدامات اطلاعاتي و كنترل خودرو هاي عبوري به یک کامیون حامل بار قير مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
سردار شجاع بيان داشت : مأموران در بازرسي از خودرو مقدار يك تن و 376كيلوگرم ترياك كه به طرز بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود را كشف و یک متهم را دستگير كردند.
فرمانده انتظامي استان در پايان ضمن بيان اينكه خودرو توقيف و متهم با تشكيل پرونده به مراجع قضائي تحويل داده شد، اظهار داشت : پليس در راستاي وظايف ذاتي خود در بخش هاي مختلف به ويژه مبارزه با قاچاق مواد مخدر، تلاش هاي شبانه روزي را براي افزايش احساس امنيت در جامعه انجام مي دهد و با اشراف اطلاعاتي و حضور خود در تمام نقاط استان پهناور اجازه جولان به مخلان نظم وامنيت عمومي را نخواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار