استاندار بوشهر: اشتغال‌زایی و گره‌گشایی از سرمایه‌گذاری اولویت‌های فرماندار کنگان است

بوشهر (پانا ) استاندار بوشهر اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و گره گشایی در امر سرمایه‌گذاری و معیشت مردم را از اولویت‌های فرماندار کنگان دانست.

کد مطلب: ۷۰۲۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در مراسم تکریم و معارفه فرماندار کنگان با اشاره به جایگاه فرمانداران در مدیریت شهرستان‌ها و استفاده از ظرفیت‌های آن در توسعه و پیشرفت اظهار داشت: جلوگیری از تغییر فرمانداران در شهرستان کنگان نشان از خوش خدمتی آنان و رضایت‌‌مندی مردم از خدمات آنها است که از تلاش‌های عبدالنبی یوسفی در پست فرمانداری کنگان قدردانی می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان کنگان از ظرفیت‌‌های مهمی در عرصه فرهنگ، اقتصاد، صنعت و کشاورزی برخوردار است تصریح کرد: این شهرستان دارای ظرفیت‌های مهم ملی در عرصه صنعت نفت و گاز است که مدیریت این شهرستان در استفاده از ظرفیت آن برای بهره‌مندی بیشتر مردم از این قابلیت در اولویت برنامه‌های فرماندار کنگان قرار دارد.

استاندار بوشهر، معیارهای انتخاب فرمانداران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: همراه و همسو بودن با دولت، تحقق شعارها و وعده‌های رئیس جمهور و تامین مطالبات مردم منطقه بر اساس ظرفیت‌‌ها از شاخص‌های تعیین فرمانداران است.

گراوند با اشاره به اینکه شهرستان‌های کنگان و عسلویه به سبب استقرار پارس جنوبی برای همه مردم ایران و جهان نامی آشنا و شناخته شده است گفت: 71 میلیارد دلار در منطقه پارس جنوبی جنوب استان بوشهر که در شهرستان‌های عسلویه و کنگان قرار دارد سرمایه‌گذاری شده و نشان از جایگاه این دو شهرستان در عرصه ملی است.

وی، شناخت فرماندار از ظرفیت‌های اقتصادی و معیشتی یک شهرستان را امری مهم و ضروری دانست و تاکید کرد: شهرستان کنگان که افتخار ایران اسلامی است نقش مهمی در پیشرفت و امنیت ملی دارد و مسئولان نفتی و اجرایی در این شهرستان یار و یاور همدیگر در تحقق مطالبات مردم هستند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه فرماندار فعلی کنگان به عنوان فرماندار عسلویه منصوب می‌شود افزود: هم‌افزایی این دو فرماندار کنگان و عسلویه می‌تواند در توسعه محیط پیرامونی پارس جنوبی نقش آفرینی کند.

گراوند، شهرستان کنگان را نماد اتحاد و همدلی شیعه و سنی در ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: اتحاد، همدلی، هم‌زیستی و همکاری شیعه و سنی با مسئولان در شهرستان کنگان همواره مورد توجه بوده و این شهرستان نماد انسجام اتحاد مردم شیعه و سنی است که تقویت این مهم مورد تاکید قرار دارد.

وی، با معرفی فتح‌الله نوروزی به عنوان فرماندار کنگان، یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران و فرمانداران را واگذاری پست‌های مدیریتی به زنان شایسته و توانمند دانست و تاکید کرد: انتصاب زنان در پست‌های مدیریتی از برنامه‌های مهم استان بوشهر است که باید این مهم در دستور کار فرمانداران و مدیران دیگر دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر رفع مشکلات موانع تولید و توسعه اشتغال افزود: رفع موانع تولید، اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی، گره گشایی در امر سرمایه‌گذاری و معیشت مردم از اولویت‌های فرماندار کنگان است.

گراوند تاکید کرد: پاک دستی، سلامت اخلاقی و مالی از ویژگی‌های انتخاب مدیران و فرمانداران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار