در گفت وگو با پانا

احمدرضا معتمدی: «سوء تفاهم» تا چند روز آینده نهایی می‌شود

تهران (پانا) – احمدرضا معتمدی کارگردان فیلم «سوء تفاهم» معتقد است هیات‌های انتخاب و داوری جشنواره فیلم فجر باید با برخورداری از تزکیه وجودی، گرایش‌های شخصی خود را به حداقل برسانند.

کد مطلب: ۷۰۲۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد

احمدرضا معتمدی کارگردان فیلم سینمایی «سوء تفاهم» که در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، به آماده نبودن فیلم خود و احتمال نرسیدن آن که در برنامه «حالا خورشید» شبکه سه سیما عنوان شده بود، واکنش نشان داد. وی با تکذیب این خبر به پانا گفت: مراحل تولید «سوتفاهم» تمام شده است و مشغول روتوش‌های نهایی کار هستیم .

وی افزود: تنها کارهای کوچکی در بخش صدا، موسیقی و ماننده این‌ها مانده و نسخه نهایی فیلم در این هفته به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر تحویل داده می‌شود .

این کارگردان درباره گلایه‌های برخی از فیلمسازان به نحوه انتخاب فیلم‌ها در این دوره بیان کرد: به هر حال وقتی یک فرد در مقام داوری و گزینش قرار می‌گیرد، باید تزکیه وجودی داشته و سلایق و گرایش‌های خود را به حداقل برساند. این داور باید به سمت پارامترها و مؤلفه‌های عمومی و قابل قبول برای همه حرکت کند نه پارامترایی که بیشتر جنبه شخصی دارد .

وی با انتقاد از عملکرد هیات انتخاب دوره گذشته جشنواره بیان کرد: من از کار هیات انتخاب سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر انتقاد داشتم. به نظرم در دوره قبل فیلم‌هایی انتخاب شده بودند که در قد و قواره جشنواره نبودند و به جشنواره ضعیفی منجر شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار