۱۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌ فراگیر استان بوشهر به کنگان اختصاص یافت

بوشهر (پانا ) معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بخشی از اعتبارات در قالب اشتغال فراگیر و توسعه پایدار روستایی و عشایری پرداخت می‌شود گفت:سهم شهرستان کنگان حداقل ۱۰ میلیارد تومان تعیین و پرداخت می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۲۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، سعید زرین‌فر در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کنگان با تاکید بر توجه به طرح‌های اشتغال‌زایی اظهار داشت:مشکل اشتغال دغدغه مهم مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر و حل آن مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس جمهور، وزیر کشور و سایر مسئولان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر با اشاره به اینکه این کارگروه در همه شهرستان‌های استان بوشهر با حضور استاندار برگزار می‌شود گفت: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و سرمایه‌گذاری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدشهرستان‌ها برطرف می‌شود و بخشی دیگر نیز که نیاز به پیگیری بیشتری دارد مورد توجه ویژه مسئولان ذیربط قرار می‌گیرد.

وی، با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر گفت: سال گذشته بیش از 65 جلسه با حضور مسئولان ذیربط و بانک‌‌ها برگزار شد و در 10 ماه امسال نیز تاکنون 35 تا 40 جلسه برگزار شده که تشکیل این کارگروه‌ها در شهرستان‌‌ها به ابتکار استاندار اجرا شده است.

زرین‌فر با تاکید بر این اینکه بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی استان بوشهر با پرداخت تسهیلات برطرف می‌شود گفت: پیام این نشست‌ها در شهرستان‌ها این است که با یک پیگیری، این مشکلات قابل حل بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر با بیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدشهرستان کنگان بررسی شد گفت: 12 مورد مطرح شده در این کارگروه بخش زیادی از آن مربوط به دریافت تسهیلات اعتباری ارزان قیمت است.

وی، با اشاره به اینکه اعتبارات اشتغال فراگیر و توسعه پایدار روستایی و عشایری استان بوشهر ابلاغ شده است افزود: سهم شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر از محل این اعتبارت مشخص شده که حداقل 10 میلیارد تومان سهم اولیه این اعتبارات به شهرستان کنگان اختصاص یافته است.

زرین‌فر با اشاره به اینکه اولویت پرداخت تسهیلات یاد شده به موارد مطرح شده در این کارگروه است تاکید کرد: مدیران مرتبط با موضوع از طریق فرمانداری کنگان پیگیری کنند که در صورت جذب سهم تعیین شده، امکان تخصیص اعتبارات دیگری فراهم می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار