كشف یک هزار و 172كيلوگرم مواد مخدر در فارس

شیراز ( پانا) - فرمانده انتظامي استان فارس از کشف یک تن و 172 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك و حشيش در 24 ساعت گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۲۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار "احمد علي گودرزي" افزود: با اطلاع مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان از ترانزیت مقاديري مواد مخدر به سوی شهر شيرازبا انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي محل تردد قاچاقچيان را در محور فيروزآباد - شيراز شناسايي و پس از اعزام به محل مورد نظر، يك دستگاه تریلی را توقيف كردند.

وی ادامه داد: در بازرسي از این تریلی 672 كيلوگرم حشيش كشف و يك نفر قاچاقچي مواد مخدر نیز دستگير شد.

سردار احمد علي گودرزي افزود: مأموران انتظامي شهرستان لامرد با اطلاع از نگهداري مقادیری مواد مخدر در منزلی واقع در يكي از روستاهاي اين شهرستان، با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از پاركينگ ساختمان و همچنين خودرو پژو 405 پارك شده در آن مكان، 450 كيلوگرم ترياك كشف و در اين خصوص يك نفر متهم را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس ادامه داد: همچنين مأموران انتظامي شهرستان ممسني از نگهداری و توزيع مواد مخدر توسط فردی در منزل مطلع شدند که بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن مكان 50 كيلوگرم ترياك كشف كردند؛ در اين خصوص نيز يك نفر متهم شناسايي و دستگير شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار