در طرح اکرام ایتام؛

کمک ماهانه ۳۵۰ هزارتومانی حامیان به ایتام البرزی

بیش از ۲۵ هزار حامی البرزی به‌طور میانگین ماهانه ۳۵۰ هزار تومان به هر یتیم تحت حمایت کمیته امداد کمک می‌کنند.

کد مطلب: ۷۰۲۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به همکاری مطلوب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: طی ۹ ماهه نخست سال ۹۶ حامیان در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به‌صورت نقد و کالا رقمی معادل ۹ میلیارد تومان کمک کرده‌اند که پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از این مبلغ برای طرح اکرام ایتام و سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در طرح محسنین است.
وی بابیان اینکه از ۱۷ سال قبل تاکنون طرح اکرام ایتام در کمیته امداد البرز اجرا می‌شود افزود: بیش از ۲۵ هزار حامی البرزی طی ۹ ماهه نخست سال ۹۶ به‌طور میانگین ماهانه ۳۵۰ هزار تومان به هر یتیم تحت حمایت کمیته امداد کمک کرده‌اند.
محمدی فرد با تأکید بر اینکه هم‌اکنون در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز یتیم بدون حامی وجود ندارد گفت: هم‌اکنون هزار و ۸۴۰ یتیم در طرح اکرام ایتام و دو هزار و ۴۷۵ فرزند مددجوی مشمول طرح محسنین از کمک‌های حامیان بهره‌مند هستند.
مدیرکل کمیته امداد البرز با تشریح نحوه همکاری حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین افزود: برخی نیکوکاران همکاری کننده با این نهاد در طرح اکرام ایتام و محسنین علاوه برکمک نقدی معمول ماهانه، نیازهای فرزندان معنوی خود را در موضوعات مسکن، درمان، جهیزیه، امور تحصیلی و اعزام به سفرهای زیارتی برآورده می‌کنند.
وی مشارکت مردم نیکوکار به‌منظور کاهش فقر در جامعه را ضروری دانست و گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی کمیته امداد و تنوع نیازهای جامعه هدف این نهاد، خیران می‌توانند با هماهنگی دفاتر امداد به‌صورت مستقیم نسبت به رفع مشکلات خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد اقدام کنند و از نزدیک اثرات کار خیر خود را ببینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار