رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان:

انجام امور اصلاحی و پیشگیرانه، از رسالت های حراست است

کرمان (پانا) - رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان در جمع مدیران مدارس و کارکنان اداری آموزش و پرورش شهرستان فهرج گفت: انجام امور اصلاحی و پیشگیرانه، از رسالت های حراست است.

کد مطلب: ۷۰۲۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد

علی حسینی نژاد گفت: حراست دارای ابعاد مختلفی است که عبارت اند از: حفاظت کارکنان، حفاظت دانش آموزان، حفاظت فناوری، حفاظت اسناد، حفاظت فیزیکی و مورد بسیار مهم دیگر پدافند غیر عامل است.

وی ادامه داد: با وجود مشکلات مالی در آموزش و پرورش اجازه نداده ایم که کوچکترین ضربه و آسیبی به آموزش و پرورش وارد شود و ما در جریان همه مشکلات مالی شما عزیزان هستیم.

حسینی نژاد افزود: در کار اداری همه به یکدیگر وابسته اند و همه در کنار هم یک فعالیت را انجام می دهند، با کار در کنار هم، هم افزایی صورت می گیرد.

وی با بیان این که آموزش و پرورش حقیقی زمانی اتفاق می افتد که همه عوامل باهم فعالیت انجام دهند، بیان کرد: مدیر آموزش و پرورش، معاونان، کارشناسان، مدیران مدارس و معلمان همه با هم همکاری می کنند تا به هدف واحد خود یعنی موفقیت دانش آموزان برسند و همین همکاری باعث شده که شهرستان فهرج وضعیتی مطلوب در استان کرمان داشته باشد.

رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان منابع انسانی را بزرگترین سرمایه جامعه دانست و گفت: نیروی انسانی بزرگترین منبعی است که در اختیار ماست که برای موفقیت دانش آموز باید از تمام توان این منابع انسانی استفاده کرد.

حسینی نژاد با اشاره به آسیب های اجتماعی بیان کرد: دانش آموزان به شدت در معرض آسیب های اجتماعی هستند که باید آنها را شناسایی کرد تا دانش آموزان را هیچ خطری تهدید نکند.

گفتنی است که در این جلسه از حسین شهمراد زاده کارشناس سابق حراست اداره آموزش و پرورش شهرستان فهرج تجلیل و ابلاغ محمد جواد رحیمی به عنوان کارشناس جدید حراست اعطا شد.

لازم به ذکر است رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با همراهی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج از تعدادی مدارس و حوزه های امتحانی دی ماه و سواد آموزی بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار