معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان:

شاد زیستن مهارتی است که باید به دانش آموزان آموخته داده شود

کرمان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در بازدید از کلاس های آموزش مهارتی مربیان پیشتاز آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان گفت: شاد زیستن مهارتی است که باید به دانش آموزان آموزش داده شود.

کد مطلب: ۷۰۲۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد

صدیقه مرادی در سخنانی با تاکید بر پویایی و شادابی فضاهای آموزش تشکیلاتی گفت: در کنار آموزش های رسمی مدرسه، فعالیت های غیر رسمی نه تنها لازم و ضروری است بلکه باعث تربیت صحیح دانش آموزان و ارتقای سطح کیفی زندگی مربیان، دانش آموزان و خانواده های آنان می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اظهار امیدواری کرد: با تلاش مداوم و ایجاد ظرفیت های مناسب، تمامی دانش آموزان بتوانند با بهره گیری کافی از کلاس ها و ظرفیت های ایجاد شده، مجهز به یادگیری اصول و قواعد کاربردی آموزش های مهارتی شوند.

مرادی، آموزش و پرورش را زیر بنای توسعه و پیشرفت جامعه دانست و اظهار داشت: اگر آموزش و پرورش را مبنا و زیر بنای توسعه و پیشرفت جامعه بدانیم باید به دانش آموزان که اصلی ترین رکن در این زمینه هستند توجه ویژه و جدی داشته باشیم.

وی با ذکر این مطلب که سازمان دانش آموزی حوزه عمل و اجرا است، گفت: بایستی از تمامی ظرفیت های سازمان دانش آموزی و مدرسان توانمند استان، در برای آموزش های مهارتی مربیان پیشتاز و پویایی و شادابی فضای مدارس استفاده کنیم.

شایان ذکر است کلاس های آموزش مهارتی ضمن خدمت مربیان پیشتاز، به منظور آشنایی با آموزش های دانش معرفتی، مهارتی و تشکیلاتی با حضور بیش از 250 نفر از مربیان پیشتاز آموزش و پرورش ناحیه دو به مدت 3 روز در دبستان دخترانه معرفت دو برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار