ناظر فدراسیون ورزش دانش آموزی اعلام کرد:

هدف از برگزاری دوره های داوری رشته های ورزشی ، به روزرسانی علم شرکت کنندگان است

دوره کشوری ارتقاء داوری رشته های بسکتبال، ژیمناستیک و هندبال ویژه خواهران سراسر کشور به همت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در مجتمع فرهنگی _ ورزشی امام علی (ع) با حضور تعدادی از داوران کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۲۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، فرحناز لطفی، ناظر فدراسیون ورزش دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش اظهار کرد: هدف از برگزاری دوره کشوری ارتقاء داوری رشته های بسکتبال، ژیمناستیک و هندبال ویژه خواهران سراسر کشور، به روزرسانی علم داوری و آشنایی با قوانین و مقررات جدید در هر کدام از رشته ها می باشد.

ناظر فدراسیون ورزش دانش آموزی افزود: در این دوره موفق به برگزاری سه کلاس برای رشته های بسکتبال، ژیمناستیک و هندبال ویژه خواهران سراسر کشور با توجه به سهمیه های اعلام شده شدیم.

وی بیان کرد: از آنجایی که همه ساله مسابقات دانش آموزی در سطح کشور برگزار می شود، به لزوم به روزرسانی سطح آگاهی داوران با توجه به قوانین جدید در رشته ها لازم می باشد و از آنجایی که استان اصفهان در برگزاری دوره های آموزشی و مسابقاتی جزو بهترین استان ها محسوب می شود، پذیرای داوران از سراسر کشور گردیدند.

لطفی ادامه داد: این دوره کشوری به مدت 5 روز با حضور مدرسان از فدراسیون های مربوطه در سطح درجه عالی در حال برگزاری است.

ناظر فدراسیون ورزش دانش آموزی عنوان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، از هر استان یک نفر در هر رشته انتخاب شده اند و خوشبختانه حضور شرکت کنندگان مطلوب و مورد قبول است.

وی در پایان اظهاراتش اعلام کرد: هم اکنون از آنجایی که سهم کلاس های در نظر گرفته شده، 30 نفر می باشد، 29 نفر در رشته هندبال، 29 نفر در رشته بسکتبال و 22 نفر در رشته ژیمناستیک شرکت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار