اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین؛

حضور فعال استان قزوین در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های تاریخی– فرهنگی استان قزوین در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته معرفی می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۲۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین، در این نمایشگاه که با رویکرد معرفی و تمرکز بر توانمندی‌های گردشگری مناطق مختلف و با حضور ۳۱ استان کشور در محل دائمی نمایشگاههای تهران برگزار می‌گردد، استان قزوین در سالن شماره ۳۸ و در غرفه‌ای به مساحت ۱۴۳ متر مربع جهت معرفی جاذبه‌های گردشگری، ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی، صنایع دستی و هنرهای سنتی، آداب و رسوم نواحی مختلف استان به بازدیدکنندگان و گردشگران حضور خواهد داشت.

همچنین کشورهای خارجی نظیر ترکیه، سوییس، کامبوج، ارمنستان، کره جنوبی، امارات متحده عربی، یونان، مالزی، آلمان، قبرس، گرجستان، برزیل، روسیه، فرانسه، چین و بلاروس با مساحتی حدود ۱۷۰۰ متر مربع در این نمایشگاه به معرفی ظرفیت‌های خود می‌پردازند.

در این نمایشگاه غرفه هایی به معرفی ظرفیت‌های الکترونیک و شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری، شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها و مراکز اقامتی، گردشگری کودک، گردشگری سلامت، گردشگری غذا، گردشگری هنری و نمایش برنامه‌های آیینی اختصاص داده شده است.

شایان ذکر است: یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ ۳ لغایت ۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار