استاندار قزوین؛

با قبول تفاوت ها باید بر محور مشترکات حرکت کنیم

استاندار قزوین گفت: با قبول تفاوت ها باید بر محور مشترکات حرکت کنیم

کد مطلب: ۷۰۱۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جمع ساکنین شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان در سخنانی بیان داشت: ۲۲ دی ماه سالروز تاسیس شورای انقلاب به فرمان حضرت امام خمینی در سال ۵۷ است و تشکیل این شورا به مفهوم پایان رژیم شاهنشاهی پهلوی بود بگونه ای که ۴ روز پس از آن شاه از ایران فرار کرد.
وی افزود:در بین انقلابات دنیا،انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلابی بود که می توان از آن یاد کرد چراکه تنها انقلابی بود که همه اقشار و گروه های مختلف مردم در شکل گیری آن نقش داشتند. استاندار قزوین تصریح کرد:همانگونه که عموم مردم در تاسیس انقلاب سهم دارند در حفظ و حراست از آن در دوره ها و مقاطع مختلف نقش داشته و همه سختی ها و تحریم ها را تحمل کرده اند.
زاهدی اظهار داشت:حوادث اخیر هم نشان داد که مردم علی رغم انتقادات،گلایه ها،مطالبات اقتصادی و اجتماعی بحقی که دارند،پای نظام و انقلاب ایستاده اند و هوشیاری و رفتار مدبرانه خود رانشان دادند.

وی ادامه داد:مهمترین اصلی که می تواند ملت را در مقابل دشمنان تجهیز کند،وحدت و با هم بودن است.
زاهدی خاطرنشان کرد:تفاوت فکر،سلیقه و گرایش سیاسی در هر جامعه ای وجود دارد و امری طبیعی و خدادادی است اما مشترکات زیادی هم داریم که باید حول محور آنها حرکت کنیم.
وی با اشاره به برخی مسائل و مشکلات بخش محمدیه عنوان کرد:عملیات اجرایی بیمارستان خیریه تخصصی و فوق تخصصی ۱۶۰ تختخوابی سجادیه به زودی در شهر محمدیه آغاز خواهد شد و علاوه بر آن مسائل و مشکلات درمانگاه تامین اجتماعی مرتفع خواهد شد.
استاندار قزوین افزود: ارتقای بخش محمدیه به شهرستان از مطالبات ساکنین و مسئولان منطقه است که مطابق قانون و براساس ضوابط تقسیمات کشوری آن را پیگیری خواهیم کرد.
وی گفت:مسائل و مشکلات ناحیه شهری مهرگان با برگزاری جلسه شورای مسکن استان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
استاندار قزوین در بدو ورود به بخش با حجت الاسلام و المسلمین موسوی موینی امام جمعه محمدیه دیدار و از مصلی در حال ساخت این شهر بازدید کرد
گفتنی است داود محمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،معاونین سیاسی و امنیتی و عمرانی استانداری به همراه جمعی از مدیران در این سفر استاندار را همراهی می کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار