رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج:

تشویق وقف کنندگان از راه های ترویج امور معنوی و فرهنگی است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج یکی از راه های ترویج امور معنوی و فرهنگی تشویق وقف کنندگان عنوان کرد.

کد مطلب: ۷۰۱۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، حجت الاسلام و المسلمین حسین مهدیان با بیان این مطلب اظهار کرد: وقف جزئی از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی است و در مباحث دینی همواره بدان تاکید شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج گفت: فرهنگ وقف امروز باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد و نیازمند معرفی و شناساندن به مردم می باشد چرا که از آن غفلت شده است.
این مسئول با بیان این مطلب که موقوفات در مردم خلاصه می شود و مسئولان باید همچون مردم به میدان بیایند، ادامه داد : کاربردهای فراوان وقف و موهباتش بر کسی پوشیده نیست چرا که وقف در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، درمانی می تواند گره گشای مشکلات زیادی باشد.
مهدیان با تاکید بر ضرورت، گسترش و تبیین فرهنگ وقف در بین مردم تصریح کرد: رسانه ها در این زمینه ها ما را حمایت کنند چرا که رسانه ها در این زمینه و در بحث آشنایی مردم با فرهنگ وقف می توانند تاثیر گذار بوده و با توجه به گستردگی شبکه های مجازی و اطلاع رسانی می توان برای آگاه سازی مردم اقدام کرد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کرج، پژوهش را محور دیگر سخنان خود قرار داد و بیان کرد: بحث وقف در حوزه پژوهش و تفسیر و تحقیق مباحث قرانی و پایان نامه منجر به انجام وقف های فاخر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار