پانا گزارش میدهد/

برنامه های دهه فجر با رویکرد افزایش شناخت دانش آموزان با نهضت مردمی انقلاب اسلامی برگزار میشود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: برنامه های دهه فجر در مدارس استان باید بر اساس روز شمار انقلاب اسلامی تنظیم شود تا با اجرای یکپارچه برنامه ها در مدارس به مهمترین هدف که همان افزایش شناخت دانش آموزان با نهضت مردمی انقلاب اسلامی است دست پیدا کنیم.

کد مطلب: ۷۰۱۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، حسن آقا یوسفی در دومین نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن مرهون مجاهدت، ایثار ، فداکاری و هدایت گری بزرگ مرد قرن اخیر حضرت امام خمینی (ره) و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با هیچ انقلابی قابل مقایسه نیست زیرا پشتوانه آن را مردم تشکیل داد و به ثمر نشست.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی 39 سال پر فراز و نشیب را به رغم جنگ تحمیلی، ترورها، تهدیدها ، تهاجم فرهنگی و ... سپری کرد اما با بصیرت و حرکت در خط ولایت توانست توطئه ها را خنثی کند.

وی یادآور شد: امروز عده ای به دنبال ناامید کردن مردم و سیاه نمایی فضای کشور هستند لذا رسالت فرهنگیان در تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش ادامه داد: برنامه های دهه فجر در مدارس باید به گونه ای سازماندهی شود که دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف علمی، ورزشی، پژوهشی ، فرهنگی و هنری ، قرآنی و علوم نوین در طول 39 سال گذشته با نگاهی خلاقانه تبیین شود.

یوسفی بیان کرد: برنامه های دهه فجر در مدارس استان باید بر اساس روز شمار انقلاب اسلامی تنظیم شود تا با اجرای یکپارچه برنامه ها در مدارس به مهمترین هدف که همان افزایش شناخت دانش آموزان با نهضت مردمی انقلاب اسلامی است دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: امسال برنامه های ویژه دهه مبارک فجر در مدارس مورد ارزیابی کیفی قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین برای آگاهی بخشی دانش آموزان در زمینه نهضت انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ، کرسی های آزاد اندیشی، نشست های روشنگری ، برپایی نمایشگاه، دیدار از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان،گلباران گلزار شهدا، یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی، اجرای مسابقه و مقاله نویسی، تجلیل از دانش آموزان مدال آور برون مرزی و ... در ردیف برنامه های شاخص دهه فجر گنجانده شود.

وی گفت: برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس باید شادی آفرین و تقویت کننده غرور ملی در بین دانش آموزان و اولیای آنان باشد.

یوسفی یادآورشد: توفیقات آموزش و پرورش در این سال ها در قالب اجرای برنامه های مختلف بابد به تصویر کشیده شود تا گامی در خنثی کردن موج نا امیدی دشمنان در بین مردم با بهره گیری از توان فضای رسانه های گروهی فعال دراین استان داشته باشیم.

دومین نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر آموزش و پرورش همدان با همکاری سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار