آموزش و پرورش از دستگاههای پیشگام در توجه به امور شاهد و ایثارگران است

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت :آموزش و پرورش از دستگاههای پیشگام در توجه به امور شاهد و ایثارگران است .

کد مطلب: ۷۰۱۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ؛ خدانظر دریکوند در دیدار مشاور استاندار در امور ایثارگران و مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران لرستان با اعلام این خبر افزود : فرزندان شهدا دوران پرفراز و نشیب زندگی را به دور از محبت پدر سپری کرده اند و هیچ چیزی نمی تواند جای خالی پدررا برای آنان پرکند .

وی در ادامه به اهتمام و توجه آموزش و پرورش به مقوله ایثار، جهاد و شهادت اشاره کرد و افزود : آموزش و پرورش هم در فرهنگ سازی ایثار و شهادت و هم در رعایت سهم قانونی فرزندان شاهد در استخدام ها به درستی عمل کرده است .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان هم با تقدیر از عملکرد آموزش و پرورش در حوزه شاهد و ایثارگران گفت : آموزش و پرورش از دستگاههای پیشگام و پیشرو در حوزه شاهد و ایثارگران است که در رعایت سهم فرزندان شاهد در استخدام ها وظیفه خود را تمام و کمال انجام داده است .

مراد روشنی به تقدیر ریاست سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از مدیر کل آموزش و پرورش لرستان اشاره کرد و افزود : در جلسه رسمی ستاد شاهد استان هم به صورت ویژه و خاص از آموزش و پرورش تجلیل خواهد شد .

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد : 555نفر از فرزندان شهدا از نظر اشتغال مشکل دارندو و 2هزارو 784نفر از فرزندان جانبازان هم تاکنون جذب بازار کار نشده اند .

مشاور استاندار لرستان در امور ایثارگران هم بر این نکته تاکید کرد که باید همه مدیران تلاش کنند تا از ظرفیت قانونی برای جذب فرزندان شاهد استفاده کنند و زمینه اشتغال آنها را فراهم کنند .

نادر قربانی از عملکرد آموزش و پرورش تقدیر کرد و افزود : آموزش و پرورش از جمله دستگاههای موفق استان است که اهتمام خود را به مقوله شاهد و ایثارگران به خوبی انجام داده است .

وي اظهار داشت: شهدا به خاطر دفاع از کیان اسلام و انقلاب جان عزیز خود را فداکردندو ما در برابر فرزندان آنها مسوولیم و وظیفه داریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار