رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور اعلام کرد

برنامه‌ریزی برای کاهش یک‌سوم مدارس فرسوده در دوره 10 ساله

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از کاهش مدارس فرسوده کشور طی یک دوره ده ساله از دو سوم به یک سوم خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۱۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به منظور بازدید از فضاهای آموزشی شهرستان سبزوار به خراسان رضوی سفر کرد.

وی به منظور بازدید از فضاهای آموزشی سبزوار و حضور در آئین آغاز عملیات ساخت چند پروژه آموزشی به همراه هاشمی نسب معاون فنی و نظارت سازمان، عصر روز گذشته وارد سبزوار شد.

رخشانی مهر امروز 23 دی ماه ضمن بازدید از فضاهای آموزشی سبزوار، ششتمد، خوشاب،جوین، جغتای و داورزن با حضور در جلسات مشترک مدیران آموزش و پرورش این مناطق، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات فضاهای آموزشی این مناطق قرار خواهد گرفت.

در این سفر مقصودی، نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار خراسان رضوی و حسین پور مدیرکل نوسازی مدارس استان نیز وی را همراهی می کنند.

همچنین انعقاد تفاهم نامه ساخت مدرسه ۶کلاسه در باقرآباد محلات، توسط چند نفر از خیرین این شهرستان با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور انجام شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گردهمایی روسای آموزش و پرورش در سبزوار اظهار کرد: از سال ۸۵ تا ۹۵ طی یک دوره ده ساله مدارس فرسوده کشور، از دو سوم به یک سوم کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی که با محدودیت اعتباری مواجهیم توجه بیش از پیش به حفظ و نگهداری مدارس از ضروریات است.

رخشانی مهر اشاره کرد: انسان های بزرگ در فضاهای بزرگ پرورش می یابند. باید برای دانش آموزان که مدرسه خانه دومشان است، مدارس بزرگ احداث کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار